معرفی دو پروژکتور پرتابل جدید ال‌جی که یکی از آنها از تیونر تلویزیون بهره می‌برد

امروز شاهد معرفی دو پروژکتور قابل حمل با فناوری LED از جانب ال‌جی بودیم؛ جالب ایجاست که به غیر از قابل حمل و یا به اصطلاح پُرتابل بودن، هر دو پروژکتور جدید از لحاظ فنی تفاوت‌های فاحشی بایکدیگر دارند.

0

مدل اول که با نام تجاری PF1500 شناخته می‌شود دارای رزولوشن فول‌ اچ‌دی است و قادر به نمایش تصویری ۱۲۰ اینچی است و امکان زوم اُپتیکال نیز در این پروژکتور تعبیه شده که این قابلیت باعث می‌شود تصاویر با نسبت ۱.۱ بزرگنمایی شوند. اتصال وایرلس و باسیم در پروژکتور PF1500 کاربران را قادر می‌سازد تا از طریق کامپیوتر،‌ گوشی همراه یا تبلت تصاویر و فیلم‌های دلخواه خود را به پروژکتور ارسال کنند. انتقال صدا از پروژکتور به اسپیکر نیز به صورت بلوتوث انجام می‌شود.

LG-Minibeam-Pro-PF1500

ال‌جی ۳۰ هزار ساعت عمر را برای لامپ این دستگاه پیش‌بینی کرده است، با این حساب کاربران قادر هستند به مدت ۱۰ سال روزی هشت ساعت از این پروژکتور استفاده کنند. این دیتا پروژکتور ۱.۵ کیلویی، ۱۴۰۰ انسی لومن روشنایی دارد. همانطور که گفته شد دیتا پروژکتور PF1500 ال‌جی با هدف قابل حمل بودن طراحی شده است و ابعادی معادل ۱۳۲ در ۲۲۰ در ۸۴ میلی‌متر دارد.

پروژکتور مدل بعدی که امروز از جانب ال‌جی معرفی شد به لحاظ امکانات فنی حرف زیادی برای گفتن ندارد؛ اما در مقابل به تیونر تلویزیون مجهز است. این محصول که PW800 نامیده شده است رزولوشنی معادل ۸۰۰ در ۱۲۸۰ دارد و تصویر ۱۰۰ اینچی را نمایش می‌دهد. ۸۰۰ انسی لومن روشنایی در کنار ۳۰ هزار ساعت عمر لامپ، سایر مشخصات این دستگاه را تشخیص می‌دهد. پروژکتور PW800 دارای ابعادی معادل ۱۴۰ در ۱۴۰ در ۵۰ میلی‌متر است و تنها ۰.۶ کیلوگرم وزن دارد.

ال‌جی مدعی شده است که پروژکتور PF1500 را همین ماه روانه بازار آمریکا و کره‌جنوبی خواهد کرد، آمازون این دستگاه را با قیمت ۹۹۹.۹۹ دلار برای فروش قرار داده است. متاسفانه در خصوص قیمت مدل PW800 تاکنون از جانب ال‌جی خبری منتشر نشده است.

gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.