شایعه: ال‌جی جی 4 پلاستیکی و جی 4 نوت شاید فلزی باشد!

به تازگی آقای چو جونو،‌یکی از مدیران ارشد ال‌جی، اعلام کرده که جی ۴ نسبت به جی ۳ از لحاظ ظاهری تغییرات محسوسی را شاهد خواهد بود.

0

در این بین افراد آگاه از سیاست‌های ال‌جی به عنوان دومین تولید کننده بزرگ موبایل در کره جنوبی اعلام کرده‌اند که این شرکت جنسی فلزی مانند را برای پرچمدار بعدی خود انتخاب کند تا از این لحاظ از رقبا عقب نباشد.

بازار شایعات در خصوص بدنه طلایه‌دار بعدی ال‌جی بسیار داغ است چرا که افرادی هم مدعی هستند ال‌جی آمادگی تغییر جنس مواد به کار رفته در بدنه جی ۴ را ندارد. گفته می‌شود که ال‌جی در حال تولید قاب فلزی است اما به کار گیری این مواد در جی ۴ امری نیست که به این زودی محتمل شود.

البته این شایعات در خصوص فلبت پرچمدار ال‌جی که از آن با نام ال‌جی جی ۴ نوت یاد می‌شود صحت ندارد و به احتمال قوی بدنه جی‌۴ نوت از مواد فلزی باکیفیت ساخته خواهد شد.
انتظار داریم تا در مراسم IFA ۲۰۱۵ که شهریورماه سال جاری برگزار می‌شود شاهد رونمایی جی ۴ نوت باشیم.

phoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.