تصاویر درز کرده از گوشی بدون حاشیه صفحه نمایش Oppo را ببینید

تصاویر جدیدی از گوشی جدید Oppo در فضای اینترنت منتشر شده است؛ اولین چیزی که در خصوص این گوشی جلب توجه می‌کند طراحی قاب بدون حاشیه آن است.

0

قبل از این نیز اطلاعاتی در خصوص این محصول به گوش رسیده بود اما تصاویر منتشر شده برای اولین بار فناوری جدید صفحه‌نمایش بدون حاشیه به کار رفته در Oppo را به نمایش گذاشته‌اند. اگر بخواهیم از روی این تصاویر قضاوت کنیم،‌باید گفت که انصافا این پَتِنت جدید خوب از آب در آمده و حاشیه‌های صفحه نمایش به زیبایی حذف شده‌اند. بر اساس اطلاعات منتشر شده، صحفحه‌نمایش این محصول ۵.۵ اینچ می‌باشد و فناوری Aquos Crystal شرکت شارپ‌ در آن به کار گرفته شده است.

البته اگر نگاهی دقیق‌تر به عکس سمت‌چپ داشته باشید خواهید دید که شماره‌ها در لبه تصویر از حالت نمایش طبیعی خود خارج شده‌اند. این امر ممکن است به دلیل زاویه عکس گرفته شده باشد و یا اینکه فاکوس تصویر تنظیم نباشد. به هر ترتیب کیفیت صفحه‌نمایش در قسمت لبه‌ها هنوز آزمایش خود را پس نداده و یکی دو عکس نمی‌توان قضاوت منصفانه‌ای انجام داد.

oppo
از طرف دیگر امیدواریم این فناوری به مذاق تولید کنندگان نیز خوش آید و از لحاظ قیمت نیز مقرون به صرفه باشد تا در آینده شاهد به کارگیری این صفحه‌نمایش‌های بدون حاشیه در گوشی‌های میان‌رده بازار نیز باشیم.
پَتِنت ثبت شده برای صفحه‌نمایش بدون حاشیه در گوشی‌های همراه، سه تا شش ماه دیگر عملیاتی خواهد شد و با این حساب می‌توان در آینده نزدیک شاهد گوشی‌های بیشتری با این صفحه‌نمایش باشیم.
جالب اینجاست که تصاویر منتشر شده شباهت زیادی به Oppo R5 دارد. به این ترتیب می‌توان انتظار داشت تا سری R محصولات Oppo اولین گوشی‌هایی باشند که به این فناوری مجهز می‌شوند.

GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.