تمام والپیپرهای گلکسی اس 6 و اس 6 اج را از اینجا دانلود کنید

گلکسی اس 6 و اس 6 اج پرچم‌داران سامسونگ هستند که نه‌تنها قیمت بالایی دارند بلکه هنوز رسماً به بازار عرضه نشده‌اند. اما اگر قصد دارید به گوشی خود حال و هوای کهکشانی جدید سامسونگ را بدهید می‌توانید والپیپرهای آن را همین حالا دانلود کنید.

1

با وجود برخی از شایعات ضد و نقیض، نسخه جدید تاچ‌ویز سامسونگ در گوشی‌های گلکسی اس6 به سنگینی نسخه قبلی (از نقطه نظر افزونه‌ها و رابط گرافیکی) به نظر می‌رسد. گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن بود که برخی از اپلیکیشن‌های سامسونگ مانند اس نوت، اس‌ وُیس و غیره به منظور جلوگیری از اختلال عملکرد به صورت جداگانه قابل دانلود است.

Galaxy-S6-wallpapers

البته این قضیه واقعا اتفاق نیفتاد و این اپلیکیشن‌ها در دو محصول جدید اس 6 و اس 6 ادج به صورت پیش‌فرض نصب شده‌اند. با این حال طراحی آن‌ها با ایجاد چند افزونه جدید کمی تغییر کرده است خبر خوب امروز ما این است که کل 12وال‌پیپیر گوشی‌های گلکسی اس 6 و اس 6 ادج همه با هم در یک جا جمع‌آوری شده‌اند.

قبل از آن فقط 2 یا 3 والپیپیر را ارائه کرده بودیم اما اکنون مجموعه کام چنانچه ین والپیپرها را دوست دارید، می‌توانید از آن‌ها در گوشی و یا هر گجت دیگر استفاده کنید. ضمن این که لزومی ندارید دستگاه شما حتما سامسونگ باشد. این وال‌پیرها در رزولوشن‌های 2240×2240، 2560×2560 و رزولوشن پایین‌تر 1024 موجود هستند. برای دانلود تصاویر در حداکثر وضوح خود، روی آن‌ها دوبار کلیک کنید تا در دستگاه شما ذخیره شوند. اگر می‌خواهید کل مجموعه ر با هم دانلود کنید، فقط کافی‌ست روی لینک زیر کلیک کنید.

Galaxy S6 Wallpapers

big-download-button

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. سجاد می‌گوید

    من از تصویر زمینه هاتون متشکرم اما گوشی خودش اونارو داره. لطفا تصویر زمینه های دیگه بذارین.