Subcraft؛ یک ساعت مکانیکی با ظاهری دیجیتال است!

هنگامی که صحبت از ساعت‌های مکانیکی پیش می‌آید، در تصور اکثر کاربران صفحه و عقربه‌های معمولی و سنتی نقش می‌بندد، اما بد نیست بدانید به تازگی گروهی متشکل از  طراحان Manuel Emch و Alain Silberstein دست به ساخت ساعتی مکانیکی زده‌اند که هیچ شباهتی به دیگر ساعت‌های موجود در بازار ندارد.

0

Subcraft ساعتی مکانیکی از مجموعه  Romain Jerome می‌باشد که کمی متفاوت‌تر و البته عجیب‌تر از سایر همنوعان خود زمان را اعلام می‌کند. صفحه‌نمایش این دستگاه برای نمایش ساعت از پهلو به شیوه‌ی اعداد دیجیتالی درخشان در یک لبه‌ی خود می‌پردازد، درحالی‌که عقربه دقیقه، در روی یک دیسک در بالای دستگاه دیده می‌شود.

romainjeromesubcraft

شکل Subcraft  نشان‌دهنده‌ی عدم وجود ویژگی‌های تزئینی بوده و هارمونی و هماهنگی موجود میان شکل و توابع در این دستگاه از بین رفته است. در ساخت اجزای این ساعت از طبیعت و فیزیک بدنی سفره‌ماهی الهام گرفته شده است

نمونه کوک خودکار این محصول که در ساخت آن از 54 جواهر استفاده شده در دو نسخه یکی با قالب تیتانیومی با به‌کارگیری سنگ‌های طبیعی در 5 رنگ و دیگری مجهز به قالب تیتانیومی پوشیده شده با PVD (رسوب‌زدایی شده با بخار) به رنگ مشکی تحت برند کمپانی سوئیسی Agenhor, به بازار خواهد آمد. نمایشگر و دقیقه‌ شمار این ساعت با کریستال یاقوت ضد بازتاب محافظت می‌شود، علاوه بر این Subcraft توانایی مقاومت تا عمق 30 متری آب را دارا می‌باشد.

لازم به ذکر است که تنها 99 عدد از هر مدل این ساعت تولید خواهد شد که برای مدل تجهیز شده به روکش تیتانیومی قیمت 24500 دلار و برای مدل فلزی PVD قیمت 26950 دلار در نظر گرفته شده است.

gizmag

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.