با اپلیکیشن جدید Autodesk کودکان می‌توانند اسباب‌بازی خودشان را طراحی کنند

به جرأت می‌توان گفت که پرینترهای سه بعدی قادر هستند از شیر مرغ تا جان آدمیزاد را پرینت بگیرند و این امر به کمک مهندسین خوش‌فکر Autodesk آمده تا اپلیکیشنی برای پرینت اسباب بازی طراحی کنند.

0

اپلیکیشن Tinkerplay با رابط کاربری آسان و کودکانه خود امکان طراحی اسباب‌بازی را برای تمامی گرو‌ه‌های سنی میسر کرده است.

شرکت Autodesk را با نرم‌افزار معروف اتوکد می‌شناسیم و کاملاً مشخص است که تجارب خود را در ساخت این‌ اپلیکیشن به کار گرفته است. همانطور که گفته شد این نرم‌افزار برای کودکان ساخته شده و در نتیجه فرآیند طراحی اسباب بازی بسیار ساده است.

Tinkerplay
جالب اینجاست که قطعات پیش‌فرض نیز در این اپلیکیشن در نظر گرفته شده و کودکان کافی است تا اجزا مختلف اسباب بازی را انتخاب و رنگ و جنس آن را مشخص کنند. درست است که این اپلیکیشن برای کودکان ساخته شده اما از قرار معلوم سعی بر این بوده تا چیزی از قلم نیافتد و امکانات جانبی بیشتری از طریق ارتباط با ابزار طراحی Tinkercad که یکی دیگر از محصولات Autodesk است نیز لحاظ شده. پس از طراحی‌، قسمت‌های مختلف برای پرینت سه‌بعدی نهایی در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند.

این اپلیکیشن برای سیستم‌عامل‌های iOS، اندروید و ویندوز طراحی شده است و برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به وب‌سایت آن مراجعه کنید.

Engadget

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.