از اینستاگرام تا چالش سطل یخ؛ اینها ده مطلب پربازدید فارنت در سال 1393 هستند!

سلام. سال نو مبارک! همین چند ساعت پیش سال 1394 آغاز شد و ما یک سال دیگر در کنار شما بودن را تجربه کردیم و تجربه یک نوروز را با شما آغاز می‌کنیم. در نوروز امسال قصد داریم به نوعی کارنامه سال گذشته فارنت را ورق بزنیم. برای شروع کار بد ندیدیم در ابتدا ده مطلب پربازدید فارنت در سال 1393 را مرور کنیم. با ما همراه باشید.

1

Instagram-banner

1– ده ترفند برای اینکه استاد تمام اینستاگرام شوید

این روزها اینستاگرام غوغا کرده و این را در کنار پست‌هایی که در صفحه فارنت در اینستاگرام می‌گذاریم می‌توانیم از سوالاتی که هر روز به شما در مورد اینستاگرام پاسخ می‌دهیم متوجه شویم.

این را گفتیم تا اعلام کنیم که پربازدیدترین مطلب منتشر شده در سال 1393 مطلب ” ده ترفند برای اینکه استاد تمام اینستاگرام شوید” بوده است. این مطلب همچنین یکی از پربحث‌ترین مطالب منتشر شده فارنت در سال 1393 بوده که تاکنون 924 نظر شما را ثبت کرده است و در روزهای آینده به معرفی آنها خواهیم پرداخت.

در این مطلب همانطور که از عنوان آن پیداست به معرفی ده ترفند استفاده از اینستاگرام پرداختیم که اگر هنوز ان را نخوانده‌اید بد نیست آن را بخوانید و از نکات آن بهره ببرید.

25-iphone-tricks

2- 25 ترفند در آیفون اپل که آرزو می‌کردید همیشه می‌دانستید!

چه بخواهیم و چه نخواهیم جمعیت اندرویدی‌ها هر چقدر هم که بیشتر باشد، باز هم طرفداران آیفون و iOS به اندازه‌ای هستند که بخواهند دومین مطلب پربازدید فارنت را برای خود رقم بزنند.

در این مطلب به بررسی ترفندهای استفاده از آیفون پرداختیم که استقبال از این مطلب به اندازه‌ای بود که واقعا به این موضوع رسیدیم که ظاهرا آرزو کرده‌اید که کاش نکات آن را از ابتدا و همیشه می‌دانستید. اگر از کاربران آیفون هستید و هنوز این مطلب را نخوانده‌اید بد نیست سری به آن بزنید تا آرزو به دل باقی نمانید! ازما گفتن بود.

G2-banner

3- 9 مشکل رایج در جی ۲ ال‌جی و راه‌های بر طرف کردن آنها

جی 2 ال‌جی را شاید بتوان محبوبترین گوشی هوشمند ال‌جی دانست. این محبوبیت و فروش خوب این گوشی هوشمند طبیعتا باعث افزایش موضوعات مربوط به این گوشی هوشمند می‌شود.

این را گفتیم تا بدانید اگر چه سومین مطلب پربازدید فارنت مربوط به رفع مشکلات رایج جی 2 ال‌جی بوده اما همین موضوع دلیلی بر بالا بودن فروش و محبوبیت این گوشی هوشمند است. اگر جی 2 دارید حتی اگر احتمالا شما هم مشکلی ندارید با این حال این مطلب را جایی می‌توانید بوکمارک کنید تا اگر روزی کسی سوالی در خصوص این گوشی داشت بتوانید با نهایت مهارت پاسخ دهید.

clash-of-clans-everything-you-need-to-know

4- از سیر تا پیاز؛ تمام چیزهایی که باید در مورد بازی Clash Of Clans بدانید

این بازی را می‌توان محبوبترین بازی (حداقل از نوع استراتژیک) گوشی‌های هوشمند دانست. Clash Of Clans از جمله بازی‌هائیست که شاید بیشتر کاربران ایرانی اگر خودشان هم آن را تجربه نکرده باشند آن را روی گوشی دوستان و نزدیکانشان دیده‌اند.

در این مطلب سعی کرده‌ایم زا سیر تا پیاز در مورد این بازی و ترفندهای آن صحبت کنیم. اگر چه مطمئنا به حد مهارت شما نمی‌رسیم اما شاید باز هم نکته‌ای باشد که هنوز از این بازی ندانید و در این مطلب به آن برسید. به نظرم این بازی افتخار این را داشته تا حداقل رتبه چهارم پربازدیدترین مطالب فارنت را به خود اختصاص دهد.

Whatsapp_logo

5- تیک آبی در نسخه جدید واتس‌اپ چه معنایی دارد؟

شاید این مطلب باید بازدید خود را مدیون شایعه‌سازی برخی کاربران فضای مجازی بداند که در هنگام آپدیت اپلیکیشن واتس‌اپ، دو تیک آبی رنگ آن را در نتیجه تحت نظر قرار گرفتن پیام‌های رد و بدل شده در ان دانسته بودند.

صرفنظر از احمقانه بودن این شایعه، دامنه آن آنقدر بالا بود که بالاجبار ما را بر آن داشت تا در مطلبی جداگانه به توضیح آن بپردازیم و تا حد امکان از پخش ان جلوگیری کنیم. اگر چه هنوز هم در انتهای بخش نظرات سوال تکراری این است: آیا تیک آبی به معنی این است که شخص دیگری هم پیام‌های ما را می‌خواند؟

cafebazaar

6- نسخه جدید برنامه بازار با امکانات جدید و رنگ و بوی طراحی متریال اندروید!

برنامه و اندروید مارکت بازار انقدر آشناست که نیازی به توضیح بیشتر در مورد آن نباشد. در سال 1393 علاوه بر برگزاری اولین دوره پنجشنبه بازار که با استقابل خوبی روبرو شد. اپلیکیشن بازار شاهد عرضه نسخه جدید آن با طراحی و رنگ‌و بوی متریال بود. در این مطلب به بررسی این اپلیکیشن و معرفی آن پرداختیم که از نسخه اول همراه آن بوده‌ایم.

PES-2015

7- انتشار اولین جزئیات از گیم‌پلی PES 2015

بالاخره نوبت به گیمرهای واقعی رسید. در این مطلب به اولین جزئیات گیم‌پلی بازی ویدئویی محبوب PES 2015 پرداخته بودیم. ظاهرا طرفداران و چشم‌انتظاران این بازی آنقدر بوده‌اند که این مطلب را به این حد از بازدید رسانده‌اند! بهر حال هنوز: FIFA یا PES مساله این است!

Glx-Spider-1-review-in-farnet

8- بررسی کامل گوشی اسپایدر وان جی‌ال‌ایکس؛ آغاز یک حضور جدی!

گوشی اسپایدر وان جی‌ال‌ایکس که بعدها به‌هر دلیل به عنکبوتی تغییر نام داد! به اندازه‌ای مورد علاقه بوده که طرفداران آن سراغ بررسی ان در فارنت بیایند و ملاک انتخاب و خرید آنها خواندن این بررسی در فارنت باشد. در این بررسی سعی کردیم به دور از هر گونه قضاوت احساسی یک گوشی ایرانی را مورد بررسی قرار دهیم و نقاط قوت و ضعف آن را بازگو کنیم. این بررسی هنوز هم مورد توجه قرار دارد.

Best-Multiplayer-games

9- برترین بازی‌های ۲ تا ۴ نفره اندروید و iOS برای یک جمع دوستانه (+۲ بازی ویندوزفون)

این مطلب نیز یکی دیگر از سهم‌های بازی‌های موبایل در فارنت بود. در این مطلب به معرفی چندین بازی دو یا چند نفره پرداخته بودیم که می‌تواند در یک رقابت سالم در یک بازی اندروید و آی‌او‌اس آن هم تا ظرفیت ۴ نفر تا ساعت‌ها ما را سرگرم کند. در این مطلب برترین بازی‌ها با قابلیت بازی چند نفر بر روی یک دستگاه را به شما معرفی کرده‌ایم که به نظر در ایام نوروز باز هم می‌تواند بدردبخور باشد و بهتر است دوباره سری به آن بزنید.

Ice-Bucket-Challenge-bill-gates

10- چالش سطل یخ چیست و چه کسانی تاکنون به آن پیوسته و از سرمای آن لرزیده‌اند!؟

الش سطل یخ یکی از رویدادهای مهم سال 1393 بود که موافقان و مخالفان زیادی داشت و در ایران نیز ویدئوهای فراوانی از آن منتشر شد. در هر صورت انتظار اینکه چنین موضوع مهمی در رده آخر ده مطلب پربازدید فارنت در سال 1393 قرار بگیرد انتظار چندان بیراهی نیست.

خب با پربازدیدترین مطالب فارنت در سال 1393 آشنا شدید. در روزهای اینده با مطالب دیگری در مورد کارنامه فارنت در سال 1393 با شما همراه خواهیم بود.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. مهرداد می‌گوید

    سلام گرم و تبریک من خدمت تمام اعضای تحریریه فارنت
    سال نوتون مبارک
    افتخار این رو دارم که تمام این مطالب رو در همون روز خوندم. امیدوارم امسال هم تمام مطالب ترین های شما رو تا آخر سال بخونم.
    دوستون داریم و موفق باشید