با استفاده از Rocketbook، نوشته‌های خود را دیجیتالی کنید

کیبورد و صفحات لمسی رفته‌رفته جای دفترچه‌های یادداشت را گرفته‌اند؛ اما لذت نوشتن با قلم بر روی کاغذ را نمی‌توان با یادداشت‌های دیجیتال مقایسه کرد؛ اینجاست که دفترچه یادداشت Rocketbook سعی کرده تا جای خالی قلم و کاغذ را پر کند و انصافاً باید گفت که حرف‌های زیادی برای گفتن در این زمینه دارد.

0

این دفترچه یادداشت دیجیتالی تصویر دست‌نوشته‌ها را ذخیره کرده و آنها را به صورت ابری ذخیره می‌کند،‌جالب اینجاست که اگر نوشته‌ها صفحه کاغذ را پُر کرد به راحتی می‌توانید آنرا در مایکروویو گذاشته تا صفحه دفترچه یادداشت پاک شده و مثل روز اول سفید شود.

rocketbook

البته دفترچه یادداشت دیجیتالی Rocketbook یکه تاز میدان دفترچه‌های دیجیتالی نیست و محصولاتی نظیر Livescribe در کنار Equil Smartmarker و Smart Kapp نیز در بازار وجود دارد.

مخترع Rocketbook آقای جو لِمِی هدف خود را از ساخت این دفترچه دیجیتال،‌ایجاد دستگاهی برای ارتباط میان یادداشت‌های قدیمی و سنتی و یادداشت دیجیتال بیان کرده است. وی در حال حاضر مشغول جمع‌آوری سرمایه برای ساخت انبود این دفترچه دیجیتالی است و تاکنون حدود ۳۰۰ هزار دلار جمع‌آوری کرده است، لازم به ذکر است که وی برای تولید انبوه این محصول تنها به ۲۰ هزار دلار نیاز دارد.

در قسمت پایین دفترچه Rocketbook هفت آیکون که دکمه‌های جادویی نامیده می‌شوند، قرار دارد. با فشار هر کدام از این دکمه‌‌ها، یادداشت‌های نوشته شده مستقیماً به فضای ابری تعریف شده، آپلود می‌شود. با این حساب تنها کافی است دکمه‌ای را به اپلیکیشن‌ معروف اِوِرنوت اختصاص دهید تا به سرعت یادداشت‌ شما به این نرم‌افزار منتقل شود یا اینکه دکمه‌ دیگری را برای انتقال یادداشت‌ها به دراپ‌باکس تعریف کنید.

Rocketbook-2

پس از اتمام یادداشت کافی است اپلیکیشن Rocketbook را که بر روی گوشی‌هوشمند اندرویدی یا اپل قابل نصب است اجرا کرده و بالای دو صفحه این دفترچه نگه دارید. اپلیکیشن صفحه را اسکن کرده و هر صفحه به صورت کاملاً مستقل از طریق فشردن دکمه‌های جادویی به فضای ابری منتقل می‌شود.

هنرنمایی دفترچه یادداشت Rocketbook به همین جا ختم نمی‌شود، همانطور که در ابتدا گفتیم پس از پُر شدن صفحه یادداشت، یا گذاشتن دفترچه داخل مایکروویو می‌توانید آنرا پاک کنید. قلم مخصوصِ همراه دفترچه Rocketbook در مقابل حرارت رنگ خود را از دست می‌دهد و با این حساب کافی است تنها دفترچه را به مدت ۳۰ ثانیه در مایکروویو قرار دهید.

اگر تمام نقشه‌های سازنده این دفترچه دیجیتالی درست از آب در بیاید، علاقه‌مندان با ۲۵ دلار خواهند توانست دفترچه ۵۰ برگی را تیر ماه آینده خریداری کنند.

Gizmag

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.