آپدیت عمده برای اندروید ویر از راه رسید: پشتیبانی از وای‌فای و لانچر اپلیکیشن‌ها

چند هفته‌ای می‌شود که شایعات آپدیت جدید اندروید ویر با امکان پشتیبانی از وای‌فای و لانچر اپلیکیشن‌ها در فضای اینترنت منتشر شده است؛ اما امروز گوگل رسماً این انتشار این آپدیت را تأیید کرد و باید گفت که انصافاً آپدیت جدید اندروید ویر تغییرات اساسی را شاهد است.

0

apps-people-actions-250x250-4جدیدترین آپدیت اندروید ویر امکانات مفیدی را برای کاربرانی که تمایل دارند کارهای بیشتری را از طریق ساعت اندرویدی خود انجام دهند به ارمغان آورده است. دسترسی به اپلیکیشن‌ها و لیست تماس‌ها در آپدیت جدید راحت‌تر شده است. با ضربه انگشت بر روی صفحه نمایش لیست اپلیکیشن‌ها ظاهر می‌شود. لمس صفحه به کناره‌ها نیز منوی لیست‌تماس‌ها را نمایش می‌دهد.

پشتیبانی از شلک‌های معروف emoji نیز یکی از مواردی است که آپدیت جدید برای اندروید ویر به ارمغان آورده است. با این حساب کاربران می‌توانند شکلک مورد نظر را با انگشت ترسیم کرده و پس از شناسایی توسط سیستم‌ به مخاطب مورد نظر ارسال کنند.

quick2-emoji-reply-blog-1همانطور که در ابتدا گفته شد، آپدیت جدید امکان اتصال به وای‌فای، استفاده از جی‌پی‌اس و گوش دادن به موسیقی به صورت آفلاین را برای ساعت‌های هوشمندی که از لحاظ سخت‌افزاری این قابلیت‌ها را پشتیبانی می‌کنند اضافه کرده است.

با این حساب دارندگان ساعت‌های هوشمند از این پس قادر هستند بدون نیاز به گوشی‌ هوشمند به نوتیفیکیشن‌ها از طریق شبکه وایرلس دسترسی داشته باشند. آپدیت جدید اندروید ویر، گوش دادن به موسیقی را نیز به راحتی با اتصال هدفن بی‌سیم میسر ساخته است.

آپدیت اندروید ویر نسخه جدید برای هفت ساعت هوشمند منتشر می‌شود که اولین آنها ساعت هوشمند ال‌جی Urbane است. سایر ساعت‌های هوشمند این گروه نیز تا چند هفته دیگر میزبان آپدیت جدید اندروید ویر خواهند بود.

phonearena.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.