تاریخ عرضه جی 4 ال‌جی تائید شد: دهم خرداد ماه در کره

در هفته گذشته شرکت ال‌جی دعوت‌نامه‌ ای را در رابطه با زمان معرفی پرچم‌دار جدید خود منتشر کرد، این در حالیست که نمایندگی کره این شرکت امروز تائید کرد که جی 4 از تاریخ دهم خردادماه در فروشگاه‌های منتخب این کشور عرضه خواهد شد.

2

ساعتی پیش بود که خبری را مبنی بر اینکه جی ۴ ال‌جی با یک سال تعویض رایگان صفحه‌نمایش و کارت حافظه ۶۴ گیگابایتی در کره عرضه می‌شود را منتشر کردیم، در همین رابطه نمایندگی رسمی ال‌جی در کره تائید کرد که پرچم‌دار بعدی این شرکت دهم خردادماه در فروشگاه‌های منتخب کره جنوبی قابل دسترس خواهد بود.

بر اساس اطلاعات قبلی میدانیم که پرچم‌دار بعدی ال‌جی به صفحه‌نمایشی 5.5 با وضوح QHD از نوع کوانتوم و بهره‌مندی از محافظ صفحه‌نمایش گوریلا گلس 4، پردازنده هشت هسته‌ای اسنپ‌دراگون 808، سه گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی تجهیز شده است.

ال‌جی جی ۴ دارای قاب پشتی شامل چند رنگ مختلف چرم طبیعی می‌باشد، همچنین دوربین ۱۶ مگا پیکسلی بسیار سریع با دیافراگم f/1.8 با کمک یک سنسور مادون‌قرمز برای افزایش دقت رنگ‌ها، نسل دوم تثبیت کننده تصویر و حالت فوکوس تمام دستی در این گوشی به کار گرفته خواهد شد.

  gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. quietly brilliant می‌گوید

    اسنپ 808 یا 810؟!

    1. علی ارغوان می‌گوید

      اصلاح شد. هرچند هنوز نوع پردازنده قطعی نیست