تلویزیون فوق‌نازک 4K سونی تابستان امسال از راه می‌رسد

یک‌سال پس از عرضه تلویزیون 4K سونی، این شرکت خبر از عرضه کلکسیون جدید سازگار با HDR از محصولات خود می‌دهد. در حال حاضر می‌توانید پیش‌سفارشی برای شش نسخه از تلویزیون‌های جدید سری اولترا اچ‌دی این شرکت با امکان تحویل در تیرماه تنظیم کنید.

0

این سری جدید از تولیدات شرکت سونی از یک تلویزیون 43 اینچی با قیمت 1299.99 دلار آغاز و به نسخه غول‌پیکر 75 اینچی با قیمت 7999.99 دلار ختم می‌شود. شرکت سونی هنوز هیچ خبری در خصوص قیمت مدل X900C، باریک‌ترین تلویزیون ال‌ای‌دی دنیا منتشر نکرده اما انتظار می‌رود شاهد عرضه این تلویزیون در تابستان سال جاری باشیم.

این تلویزیون با ضخامت 5.08 میلی‌متر می‌تواند به عنوان رقیبی برای گوشی‌هوشمند شما به حساب بیاید. استفاده از تکنولوژی لبه‌های ناپدیدشونده نیز باعث خواهد شد تصویر، کل صفحه‌نمایش را به خوبی و به طور کامل پرکند.

tv+2

علاوه بر تکنولوژی Triluminos، این تلویزیون‌ها به قابلیت تصحیح رنگ به‌منظور ایجاد رنگ‌های واضح‌تر و امکان تعدیل در آن‌ها به منظور تجربه کاری بهتر تجهیز شده‌اند. همان‌طور که پیش‌از این در نمایشگاه CES نیز عنوان شده بود، جدیدترین مدل‌های این برند، سازگاری کامل با تلویزیون‌های اندرویدی دارند. با استفاده از قابلیت جستجوی صوتی می‌توانید با تلویزیون گفتگو! کنید و یا با تبادل اطلاعات از طریق یک گوشی هوشمند سازگار با این دستگاه‌ها، به برنامه مورد علاقه خود دسترسی داشته باشید.

به زودی عاشقان بازی‌های رایانه‌ای نیز می‌توانند به PlayStation Now و کنترلر DualShock4 نیز دسترسی داشته باشند. اگرچه این تلویزیون باریک تا ماه‌ها به بازار عرضه نخواهد شد اما می‌توانید خود را برای هجوم سری X930C یا X940C با قابلیت بهره‌گیری از کیفیت بهبودیافته ویدئو آماده کنید.

Engadget

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.