گیگابایت بزرگ‌ترین تولید‌کننده مادربرد جهان در سه ماهه اول سال 2015

نبرد میان برندهای تولید کننده مادربرد بار دیگر قبل از نمایشگاه کامپیوتکس آغاز شده است. اوج این نبرد با انتشار گزارش وبسایت Digitimes مبنی بر سهم بیشتر فروش مادربردهای گیگابایت نسبت سایر رقبا به اوج خود رسیده است.

1

بر مبنای این گزارش، شرکت گیگابایت با فروش حدود 4.8 میلیون مادربرد در سه‌ماهه اول سال جاری میلادی، گوی سبقت را از رقیب قدیمی خود، ایسوس ‌ربوده است. این دو شرکت بزرگ تایوانی مجموعاً حدود 80 درصد بازار مادربرد چین را در اختیار دارند. بعد از این دو شرکت، MSI و ASRock به ترتیب در رتبه‌های سوم و چهارم قرار دارند.

با توجه به برتری مطلق در تولید و عرضه مادربرد، گیگابایت با برنامه‌ریزی و تمرکز بر روی سه سری، Ultra Durable، Gaming، Overclocking و ارائه رنج کامل محصولات، طیف وسیع و گسترده از مادربرد‌ها را به کاربران معرفی کرده است.

سری Ultra Durable که موفق‌ترین سری از محصولات گیگابایت به شمار می‌آیند، جهت پردازش‌های سنگین و طولانی مدت طراحی و ساخته می‌شود. علاقه مندان به بازی‌های رایانه‌ای و سرگرمی‌های چند رسانه‌ای می‌توانند از امکانات و سرعت پردازش مادربرد‌ها و کارت‌های گرافیک سری G1 Gaming این شرکت بهره‌مند شوند. آغاز سال 2015 نیز با عرضه مدل‌های SOC Champion از سری قدیمی و موفق Overclocking همراه بود، که به جابجایی 18 رکورد جهانی منجر شد.

گیگابایت امید دارد که با ادامه روند فعلی در نیمه دوم سال میلادی و معرفی فن‌آوری‌های جدید، ضمن حفظ جایگاه خود، به رکورد عرضه 22 میلیون مادربرد در سال دست یابد.

digitimes

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Babak می‌گوید

    همیشه بیشترین فروش به معنای بهترین نمی باشد ، و گرنه دست هر کسی یه موبایل پلاستیکی سامسونگ دیده میشه ، گیگابایت در نظر من معادل خرابی و گارانتی و دردسر میباشد