تماشا کنید: هنرنمایی گربه ایرانی در تبلیغ کاور هوشمند Clear View گلکسی اس 6

شرکت سامسونگ به تازگی ویدئو تبلیغاتی جدیدی این بار برای وسائل جانبی دو پرچمدار هوشمند خود معرفی کرده که در آنچهره آشنای گربه ایرانی یا‌‌ همان پرشین کت را شاهد هستیم!

1

در این ویدئو تبلیغاتی، شرکت سامسونگ در واقع کاور هوشمند Clear View خود را معرفی کرده که برای دو گوشی هوشمند گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج به بازار عرضه شده است.

کاور هوشمند Clear View همانطور که از نام آن پیداست یک کاور شفاف و آینه‌ای شکل است که بر روی گوشی هوشمند شما قرار می‌گیرد و مطابق معمول هر کاور هوشمندی می‌توانید از روی آن به تماس‌هایتان پاسخ دهید، آن‌ها را رد کنید، ناتیفیکیشن‌ها را ببینید و یا از زمان موجود مطلع شوید.

در این ویدئو تبلیغاتی 41 ثانیه‌ای، کاور هوشمند گلکسی اس 6 اج، توجه گربه ایرانی هنرمند ما را جلب می‌کند اما تماس وارده به گوشی باعث شگقتی و ترس او می‌شود.

کاور هوشمند Clear View گوشی هوشمند گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج شما را از خط و خش وارده (حتی از جانب پنجه‌های یک گربه) دور نگه می‌دارد اما چندان هم ارزان تمام نمی‌شود و برای برخورداری گوشی هوشمند نازنینتان از آن باید 60 دلار ناقابل بپردازید! به نظر شما حفاظت از چنین گوشی هوشمندی ارزش پرداخت این مبلغ را دارد؟

منبع Phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. quietly brilliant می‌گوید

    تبلیغ جالبی بود.هم اسمش هم کاربردش عجیب منو یاد دات ویو میندازه!!!