رندرهای احتمالی اکسپریا زد ۴ از هک سونی پیکچرز درز کرد

پس از افشای اسرار مربوط به سونی پیکچرز، اطلاعات زیادی در خصوص ایمیل‌های جالب ردوبدل شده توسط این شرکت با دریافت‌کنندگان مختلف منتشر شد اما قطعا انتشار اطلاعات در خصوص سونی اکسپریا زد4 جذابیت بیشتری برای دوست‌داران دستگاه‌های هوشمند این شرکت داشت.

0

اگرچه این اطلاعات آنچنان چشمگیر نبودند و تنها شاهد طرح‌های اولیه بودیم اما همین طرح‌ها نیز اطلاعات خوبی در خصوص اهداف قسمت سونی موبایل برای ما مشخص کردند. پس از این تصاویر نیز مجموعه‌های دیگری از تصاویر از زد4 منتشر شدند که هم‌خوانی بیشتری با فلسفه سونی در خصوص تولید دیگر دستگاه‌های سری اکسپریا داشتند.Sony-Picture-hack-Xperia-Z4-leak-4-640x358

اخیرا @ViziLeaks ادعا کرده این دستگاه اکسپریا زد4 نبوده و تصاویر منتشره متعلق به دستگاهی به نام اکسپریا زد3 نئو است اما اطلاعات جدید حکایت از آن دارند که اکسپریا زد4 بالاخره در ماه سپتامبر در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت. این دستگاه هوشمند از بدنه تمام‌فلزی به همراه کلید روشن و خاموش بهینه‌شده و اسکنر اثرانگشت بهره‌مند خواهدشد.Sony-Picture-hack-Xperia-Z4-leak-2

با این اوصاف، با نگاهی مجدد به ایمیل‌های منتشره می‌توان طراحی جدید، استفاده از کلید هوم جدید و بدنه یکپارچه فلزی را به همراه شیشه استفاده شده بر روی آن مشاهده نمود.

مسئله دیگری که در ایمیل‌ها می‌توان مشاهده نمود، وجود یک دستگاه کوچک‌تر با گوشه‌های گرد است که هنوز اطلاعاتی از آن در دست نیست.

Phandroid

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.