درز تصاویر و مشخصات تبلت ۸ اینچی گلکسی تب ۵ سامسونگ با دریافت تاییدیه در چین!

گزارش منتشره از رسانه‌های چینی حکایت از تایید گلکسی تب 5، 8 اینچی سامسونگ توسط TENNA، معادل چینی FCC دارد.

0

مدل‌های اختصاص داده شده به این تبلت‌ها به ترتیب SM-T355C و SM-P355C نام گرفته‌اند. هر دو تبلت یادشده از مشخصه‌های مشابهی بهره می‌برند. این تبلت‌ها در واقع نسخه‌های بهبودیافته و جدید برای گلکسی تب4، 8 اینچی هستند و با بدنه باریک‌تر و سبک‌تر در مقایسه با نسخه‌ پیشین روانه بازار خواهند شد. تغییر ظاهری دیگر، جابجایی مکان قرارگرفتن S Pen به گوشه سمت راست، بالای تبلت است.

گلکسی تب 5، 8 اینچی سامسونگ از صفحه‌نمایش 8 اینچی AMOLED به همراه 2 گیگابایت حافظه رم از نوع DDR3 بهره می‌برد. گزینه‌های در نظرگرفته شده برای حافظه داخلی، 16گیگابایت، 32گیگابایت و 64 گیگابایت هستند و یک شکاف جهت بهره‌گیری از مموری کارت تا ظرفیت 128 گیگابایت نیز برای آن در نظر گرفته شده است. دوربین 5 مگاپیکسلی قرارگرفته در پشت، بدون فلش بوده و دوربین جلویی نیز 2مگاپیکسلی است. به طور پیش‌فرض اندروید 5.0.2 به همراه تاچ‌ویز بر روی این دستگاه هوشمند قرار گرفته است.

این تبلت در دو نسخه سیاه و سفید روانه بازار خواهد شد اما هنوز هیچ اخباری در خصوص قیمت و زمان عرضه آن به بازار اعلام نشده است. بدنیست بدانید که تاییدیه مربوط به وای‌فای این دستگاه نیز صادرشده است.

Phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.