ایده جدید هیوندای برای غیرفعال‌کردن تلفن همراه در هنگام رانندگی

اگر شما نیز از جمله کاربرانی هستید که به هیچ‌وجه نمی‌توانند در هنگام رانندگی از گوشی هوشمندشان دور بمانند، هیوندای برنامه خاصی برای شما دارد.

0

در حق ثبت‌اختراع جدید شرکت هیوندای، تکنولوژی جدیدی برای محدود و یا غیرفعال‌کردن استفاده از قابلیت‌های دستگاه هوشمند شما در نظر گرفته شده است. این قابلیت‌ها با بررسی سرعت خودرو، زمانی از روز که مشغول رانندگی هستید، اهمیت پیغام و … دسته‌بندی شده و بنابر صلاحدید سیستم، غیرفعال می‌شوند.

Hyundai-files-patent-for-smartphone-feature-disabler-in-proximity-to-steering-wheel-01

این قابلیت برای راننده و یا کلیه سرنشینان خودرو قابل استفاده است. این تکنولوژی بر اساس مونیتورینگ سیگنال‌های ورودی به کابین خودرو عمل‌ می‌کند تا نهایتا پس از تشخیص سیگنال، اقدامات لازم برای غیرفعال‌کردن یا نکردن آن انجام گیرد.

مدنظر داشته باشید که برای بهره‌گیری از این قابلیت، فیرمویرهای نصب‌شده بر روی گوشی‌های هوشمند باید از توانایی پذیرش فرامین یادشده برخوردار باشند.

thetruthaboutcars

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.