درز تصاویر Honor 7 و Honor 7 Plus هواوی با حسگر اثر انگشت

سال گذشته که گوشی Honor 6 از جانب هواوی به بازار معرفی شد، توانست نظرات مثبت منتقدین و خریداران را جلب کند؛ از قرار معلوم هواوی با عرضه Honor 7 قصد دارد این تجربه موفق را مجدد تکرار کند.

1

در تصاویر جدید منتشر شده، به نظر می‌رسد بنابر همین فلسفه طراحی حرفه‌ای هواوی، گوشی Honor 7 از بدنه‌ای فلزی برخوردار خواهد بود و از لحاظ صفحه‌نمایش نسبت به Honor 6 از ابعاد بیشتری برخوردار است. حسگر اثر انگشت در پشت گوشی همانند آنچه در مِیت ۷ هواوی دیده‌ایم نیز در این گوشی مشاهده می‌شود، جالب اینجاست که P8 هواوی که نقش پرچمدار گوشی‌های این شرکت را ایفا می‌کند به حسگر اثر انگشت مجهز نیست!

Alleged-Huawei-Honor-7

تصاویر دیگری نیز در اینترنت از Honor 7 Plus منتشر شده که گفته می‌شود جانشین Honor 6 Plus هواوی خواهد بود. Honor 7 Plus به دوربین دوگانه مجهز است. انتظار داریم تا هر دو گوشی جدید سری Honor هواوی بعد از تابستان امسال به بازار عرضه شوند و تا آن زمان بدون شک اطلاعات بیشتری از این محصولات پرطرفدار به بیرون درز خواهد کرد.

Alleged-Huawei-Honor-7-Plus

بنابر شایعاتی که تا امروز منتشر شده،  صفحه‌نمایش Honor 7 ابعادی معادل ۵.۵ اینچ دارد و چیپست‌ سری 930 یا 935 Kirin را در قلب خود جای داده است،‌۳ گیگابایت رم و اندروید آب‌نبات چوبی نسخه ۵.۰ به همراه رابط کاربری Emotion UI شرکت هواوی مشخصات فعلی این محصول است که تاکنون به بیرون درز پیدا کرده است.

Phonearena.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. توحید می‌گوید

    باشه