Android for Work با قابلیت تفکیک داده‌های یک برنامه بر روی پلی‌استور قرارگرفت

با مرور کنفرانس Google I/O 2014 حتما صحبت‌های مدیران گوگل و رونمایی از برنامه Android for Work که به منظور استفاده بهتر کاربران از یک دستگاه در محیط کاری و خانه طراحی شده را به خاطر می‌آورید.

1

در ماه فوریه گذشته، گوگل خبر از همکاری خود با مجموعه‌ای از شرکت‌های مختلف به منظور بهینه‌سازی برنامه Android for Work داد و اکنون نهایتا این برنامه بر روی پلی‌استور قرار گرفته است.

این برنامه به کاربران این امکان را خواهد داد تا دو نسخه از یک برنامه یکسان را اجرا تا داده‌های مرتبط با هریک، جدا از دیگری باقی بماند. این رویه به کاربران اجازه خواهد داد تا محتوا، اطلاعات و تحلیل‌های مربوط به مسائل شخصی و کاری را بدون نگرانی از بابت ایجاد تداخل میان‌ آن‌ها، جدا از یکدیگر نگاه دارند.

Android-for-Work-app

این سیستم از اطلاعات کاری با استفاده از SELinux حفاظت می‌کند و قابلیت‌هایی برای مدیریت لیست مخاطبین محیط کاری و رویدادهای موجود بر روی تقویم و ابزارهای مفید دیگر در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

در حال حاضر شرکت گوگل همکاری‌های خود با شرکت‌هایی مانند سیسکو، بلک‌بری، موتورولا، سامسونگ، باکس و دیگر شرکت‌های هم‌رده را به منظور بهره‌گیری از دانش و فناوری روز در جهت بهبود ابزارهای کاری گسترش داده تا نهایتا تجربه کاری کاربران در اندروید دگرگون شود.

Androidauthority

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. quietly brilliant می‌گوید

    مثه knoxسامسونگه؟