ال‌جی استفاده ار چرم در جی ۴ را با انتشار این تصویر تأیید کرد

اگر از هواداران گوشی‌های هوشمند ال‌جی‌ هستید و هر از گاهی اخبار فارنت را مرور می‌کنید، حتماً خبر منتشر شده مبنی بر دعوتنامه جی ۴ شرکت ال‌جی را خوانده‌اید؛ در این دعوتنامه جی ۴ با روکش چرمی به نمایش درآمده بود.

0

دعوتنامه منتشر شده برای مراسم رسمی رونمایی جی ۴ سوال‌هایی را در خصوص روکش چرمی طلایه‌دار جدید ال‌جی مطرح کرد؛ اما این طور که پیداست این قضیه صحت دارد و جی ۴ روکشی از جنس چرم دارد. ال‌جی در پُست‌های ارسالی در گوگل پلاس و فیس‌بوک روکش چرمی جی ۴ را تأیید کرد.

در تصویر تبلیغاتی منتشر شده از جانب ال‌جی، گوشی جی ۴ دقیقاً با همان هیبتی که در خبر قبلی از آن دیده‌ایم معرفی شده است. در این تصویر قسمت مربوط به دوربین و نمایی از روکش چرمی گوشی نمایش داده شده است.

LG-G4-leather-teaser

البته جی‌۴ با دو قاب چرمی و پلاستیکی به بازار عرضه می‌شود که کاربر بسته به دلخواه خود می‌تواند آنرا انتخاب کند؛ تعویض راحت قاب گوشی به این معناست که باتری جی‌۴ نیز به راحتی قابل تعویض است. پیش‌بینی می‌شود باتری طلایه‌دار بعدی ال‌جی، ۳ هزار میلی‌آمپری باشد. درگاه وردی کارت حافظه، دوربین ۱۶ مگاپیکسلی با قابلیت OIS و لنز F1.8، صفحه‌نمایش ۵.۵ اینچی با کیفیت QHD و بدنه‌ای با ضخامت ۸.۹ میلی‌متر،‌مشخصات جی‌۴ را تشکیل می‌دهد.
متاسفانه اطلاعات دیگری از این محصول تاکنون به بیرون درز پیدا نکرده است و تنها گفته می‌شود که ال‌جی ممکن است به چای چیپست ۸۱۰ اسنپ‌دراگون، چیپست‌ ۸۰۸ این شرکت را به خدمت بگیرد.

droid-life.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.