عرضه گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج سامسونگ با سیم‌کارت نسل چهارم ایرانسل و ترافیک هدیه رایگان

همزمان با آغاز همکاری رسمی سامسونگ و ایرانسل، گوشی‌های جدید  گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج همراه با سیمکارت USIM (سیمکارت با قابلیت پشتیبانی از شبکه 4G/LTE) ایرانسل و ترافیک باندپهن همراه، به اولین خریداران پرچمدارهای جدید سامسونگ در ایران عرضه می‌شوند تا این امکان را داشته باشند که از تمام قابلیت‌های این گوشی استفاده کنند.

0

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، به مناسبت رونمایی رسمی از گوشی‌های گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج در ایران، خریداران این گوشی ها از فروشگاه‌های سامسونگ، یک سیمکارت USIM ایرانسل هدیه خواهند گرفت که با فعال سازی این سیمکارت و خرید هریک از بسته های اینترنت همراه ایرانسل، تا یک سال، 20 درصد حجم هر بسته اینترنت خریداری شده، بعنوان ترافیک باندپهن رایگان به مشترک تخصیص داده میشود. این ترافیک رایگان، پس از فعال سازی بسته اصلی در حساب مشترک منظور خواهد شد.

مشاهده فهرست بسته های اینترنت همراه ایرانسل با شماره گیری کددستوری #5*555* امکان پذیر است. در حال حاضر شبکه نسل سه ایرانسل در بیش از 200 شهر و شبکه نسل چهارم ایرانسل در بیش از 50 شهر کشور راه‌اندازی شده و در حال توسعه است. مشترکین برای اتصال به شبکه 4G/LTE ایرانسل لازم است ضمن استفاده از گوشی با قابلیت پشتبانی از این شبکه، اعمال تنظیمات لازم و حضور در مناطق تحت پوشش، سیم کارت خود را به USIM تغییر داده و یا سیمکارت جدید یوسیم خریداری کنند.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.