گزارش فارنت از مراسم معرفی گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 سامسونگ در ایران

صبح امروز در مراسمی دفتر سامسونگ در ایران، گوشی‌های هوشمند گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج را در ایران رونمایی و آغاز عرضه رسمی آن را اعلام کرد.

6

در ابتدای این مراسم دوک پارک مدیر دفتر سامسونگ در ایران ضمن تبریک آغاز سال نو و خوشامدگویی به حاضرین اعلام کرد:‌ ما موفقیت‌های خودمان را در نتیجه گوش دادن به نیاز مشتریان و آموختن از گذشته می‌دانیم و پیوسته رو به جلو حرکت کرده‌ایم تا به بهترین نحو، ظاهری بی‌نظیر و جذاب را با تجربه کاربری ارتقا یافته تلفیق کنیم.

Galaxy-S6-&-S6-Edge-Unveiled-in-Iran-02

وی در ادامه با اعلام اینکه: آینده اینجاست و ما آن را نزد شما آورده‌ایم! و با اشاره به دو گوشی هوشمند گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج تاکید کرد: اینها قدرتمندترین و پیشرفته‌ترین گوشی‌های هوشمند جهان هستند و هیچ گوشی دیگری با قابلیت‌های این دو گوشی هوشمند برابری نمی‌کند. این گوشی‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که به مصرف‌کنندگان تجربه بی‌نظیری از یک کالای لوکس را می‌دهند. از نظر من، این یک هنر است و ما می‌دانیم که ایرانیان چقدر برای هنر ارزش قائل هستند.

Galaxy-S6-&-S6-Edge-Unveiled-in-Iran-01

پس از سخنان دوک پارک نوبت به علی جعفریه مدیر ارشد بخش موبایل سامسونگ ایران رسید تا در سخنان خود با اشاره به وضعیت سامسونگ در بازار تلفن همراه جهان، اعلام کند که سامسونگ علاوه بر طراحی منحصربه‌فرد، در گام بعدی پیشرفت‌ها، ویژگی‌های برجسته فنی و تکنیکی را با ویژگی‌های بهبوددهنده سبک زندگی‌ کاربران، تلفیق کرده‌ که از جمله آنها می‌توان به لوازم جانبی متنوع با قابلیت ارتقای سبک زندگی‌، سطح بالای امنیت ارتباطات و اطلاعات، قابلیت‌های راهکارهای سازمانی اشاره کرد.

Galaxy-S6-&-S6-Edge-Unveiled-in-Iran-01

سخنران بعدی، عاطفه پورصدرالله مدیر بازاریابی سامسونگ بود تا درباره قابلیت‌های متفاوت گوشی‌های هوشمند جدید سامسونگ سخن بگوید. وی در سخنان خود تاکید کرد که شیشه به کار رفته در قسمت جلو و پشت S6 GALAXY و GALAXY S6 Edge، از سـخت‌ترین نوع شیشه، کورنینگ گوریلا گلس 4 (Corning Gorilla Glass 4) انتخاب شده است. همچنین آلومینیوم مورد استفاده در این گوشی‌ها، از مدل Al6013 بوده که سخت‌ترین نوع آلومینیومی است که تاکنون در گوشی‌های تلفن همراه به کار رفته است.

Galaxy-S6-&-S6-Edge-Unveiled-in-Iran-03

وی در ادامه تاکید کرد که رنگ‌های مختلف این دو محصول با الهام از جواهراتی همچون مروارید سفید، یاقوت کبود، پلاتین طلایی، توپاز (زبرجد) آبی و زمرد سبز، طراحی شده که بافت منحصربه‌فردی به این دستگاه بخشیده و نور طبیعی را به زیبایی منعکس می‌کند.

پس از وی، علیرضا کدخدایی مدیر محصول سامسونگ، به معرفی قابلیت‌های مختلف بخش‌های سخت افزاری گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج بپردازد. کدخدایی، دوربین گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج را را بسیار قدرتمندتر از رقیب اصلی آنها یعنی آیفون 6 و آیفون 6 پلاس دانست.

Galaxy-S6-&-S6-Edge-Unveiled-in-Iran-04

وی با اشاره به این محصولات تاکید کرد که گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج، دارای اولین پردازنده موبایل 14 نانومتری در دنیا هستند، پردازنده‌ای با یک پلتفرم 64 بیت که علاوه بر کاهش مصرف باتری،20 درصد کارایی بیشتر را نیز برای این دو محصول ایجاد کرده ‌است. صفحه‌نمایش Quad HD5.1 اینچی Super AMOLEDتصاویری با تراکم پیکسل 577ppi ارائه می‌‌کند؛ این تصاویر، در فضای باز نیز به خوبی قابل‌رؤیت هستند و کاربران می‌توانند بدون افت کیفیت، تصاویر را روشن و درخشان تماشا کنند.

وی تاکید کرد که دوربین پنج مگاپیکسلی جلو و دوربین 16 مگاپیکسلی که در پشت این دو گوشی تعبیه شده، حتی در تاریکی شب نیز، کیفیت تصویری بی‌نظیر در اختیار کاربران قرار می‌دهد. لنز دوربین این گوشی‏ها دارای f1.9 است که تجربه عکاسی با موبایل را در محیط‌های کم نور متحول می‌کند.

مدیر محصول سامسونگ در ایران در ادامه خاطرنشان ساخت که دوربین این محصولات، امکاناتی چون لرزه‌گیر اپتیکال هوشمند (OIS) و قابلیت شناسایی IR برای ایجاد تعادل در رنگ سفید (White Balance) دارند که در نتیجه تصاویر با کیفیتی بهتر و نزدیک به واقعیت، ثبت می‌شوند.

کدخدایی افزود: همچنین برای اولین بار، هر دو دوربین پشت و جلوی این محصولات، دارای قابلیت HDR هستند. سامسونگ به منظور دسترسی سریع به دوربین و امکان ثبت سریع لحظه‌های تکرار نشدنی، میان‌بری را طراحی کرده تا با دو بار فشردن دکمه Home، دوربین ظرف مدت 0.7 ثانیه برای عکاسی آماده شود.

Galaxy-S6-&-S6-Edge-Unveiled-in-Iran-05

در پایان این مراسم، حاضران، فرصت تجربه کار از نزدیک با این گوشی هوشمند را پیدا کرده و با قابلیت‌های بیشتری از آن آشنا شدند.

در این مزاسم سامسونگ رسما صحبتی در خصوص قیمت رسمی این دو گوشی هوشمند اعلام نکرد اما در حال حاضر، گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج، به ترتیب به قیمت‌های سه میلیون و چهل هزار تومان و دو میلیون و هشتصد هزار تومان توسط فروشگاه‌های مایکروتل پلاس به عنوان یکی از نمایندگان فروش رسمی سامسونگ، قیمت‌گذاری شده‌اند.

بررسی کامل فارنت از گوشی هوشمند گلکسی اس 6 سامسونگ را می‌توانید اینجا بخوانید.

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

6 نظر برای این مطلب
  1. quietly brilliant می‌گوید

    ببینیم اچ تی سی چیکارمیکنه :)

  2. quietly brilliant می‌گوید
  3. سامان می‌گوید

    دیگه سامسونگ خیلی راحت با این گوشی ها قیمت گوشی هاشو رسوند به آیفون که دیگه چیزی از کپی کردن کم نداشته باشه. الان گرونتره اما ارزون که بشه میاد هم قیمت ایفون 6 بشه.

    1. صدرا می‌گوید

      مگه عقلم کمه بیام به جای آیفون به این پول بدم آخه!!

      1. علی می‌گوید

        تو عقل نداشتی از الولشم آدم باید احمق باشه که ایفون بخره

  4. مهیار می‌گوید

    خیلی گرونه. باهاش میشه پراید خرید.