آپدیت اندروید ۵.۱ گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج سامسونگ در راهست

آپدیت اندروید ۵.۱ تاکنون برای گوشی‌های اندرویدی نکسوس و چند گوشی هوشمند دیگر منتشر شده است و این طور که پیداست گلکسی اس ۶ نیز به زودی به جمع دریافت کنندگان آپدیت جدید اندروید ملحق خواهد شد.

0

گفته می‌شود که سامسونگ در حال آماده‌ سازی آپدیت اندورید نسخه ۵.۱ برای گلکسی گِرَند پرایم نیز می‌باشد. با این حساب گلکسی اس ۶، گلکسی اس ۶ اج و گلکسی گرند پرایم اولین محصولات سامسونگ هستند که آپدیت اندروید ۵.۱ را دریافت خواهند کرد.

بنابر گزارشات منتشر شده، آپدیت اندروید نسخه ۵.۰ آب‌نبات چوبی همچنین برای گوشی‌های گلکسی Core Prime و گلکسی مگا ۲ که محصولاتی میان رده به حساب می‌آیند و فروش خوبی نیز داشته‌اند، در راه است.

با این حساب می‌توان اینگونه برداشت کرد که سامسونگ پس از آپدیت محصولات تراز اول خود کمر همت به آپدیت گوشی‌های میان رده این شرکت بسته است. متاسفانه به غیر از این اطلاعات،‌اخبار دقیقی از زمان عرضه آپدیت برای این گوشی‌ها منتشر نشده است.

در انتها ذکر این نکته نیز لازم است که گلکسی نوت ۲ سامسونگ از قافله آپدیت اندروید آب‌نبا‌ت‌ چوبی عقب خواهند ماند. سامسونگ قبلاً اعلام کرده بود که گلکسی نوت ۲ به اندروید آب‌نبات چوبی آپدیت خواهد شد اما اخبار جدید از عدم آپدیت این گوشی حکایت دارد.

ubergizmo.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.