نسخه دو سیم‌کارته گلکسی نوت ۴ به اندروید ۵ به‌روز شد

دو هفته‌ی پیش بود که گوشی گلکسی4 سامسونگ به نسخه‌ی اندروید آبنبات‌چوبی بروزرسانی شد. کاربران در برزیل، اروپا، هند، امارات و آمریکا اخیرا به این سیستم‌عامل جدید را دریافت کردند و سایر کشورها نیز به زودی به آن دسترسی پیدا می‌کنند. امروز سامسونگ همان آپدیت را برای نسخه‌ی دو سیم‌کارته‌ی فبلت پرچمدارGalaxy Note 4 Duos منتشر کرد.

0

این دستگاه منحصراً در چین و هنگ‌کنگ در دسترس می‌باشد اما به بازارهای کشورمان نیز راه پیدا کرده است. گفته می‌شود آپدیت سیستم‌عامل OTA نیز برای هر دو مدل منطقه‌ای در دسترس است.

بروزرسانی OTA تقریبا 1 گیگابایت حجم داردو به حدودا 3گیگ فضای آزاد نیاز دارد برای نصب احتیاج دارد(گرچه واقعا همه‌ی این فضا را نمی‌گیرد و جای نگرانی نیست!). این سیستم‌عامل نسخه‌ی اندروید OS را به نسخه‌ی آبنبات چوبی 5.0.1 ارتقا داده و آخرین لانچر تاچ ویز و بهینه‌سازی‌ها را به شما معرفی می‌کند.

اگر در چین زندگی می‌کنید و یا نوت4 دوسیم‌کارته دارید پس احتمالا هم‌اکنون دکمه‌ی بروزرسانی باید در منوی تنظیمات به انتظار شما باشد. بیش‌تر از این منتظر نگذاریدش!

GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.