بازی محبوب Hearthstone سرانجام برای گوشی‌های اندروید و آیفون نیز عرضه شد

اگر طرفدار بازی‌های بلیزارد و یا بازی‌های استراتژیک سبک کارتی باشید و یا این‌که با مسابقات بازی‌های رایانه‌ای آنلاین آشنایی داشته باشید قطعاً بازی Hearthstone: Heroes of Warcraft را می‌شناسید. بلیزارد سرانجام پس از درخواست‌های زیاد نسخه گوشی‌های هوشمند این بازی را منتشر کرده است.

0

بازی Hearthstone از آن جمله بازی‌هایی است که به نظر ساده می‌آید اما پس از چند روز بازی به شدت مانند سایر بازی‌های بلیزارد به آن معتاد می‌شوید. با وجود این‌که مدت زیادی از عرضه این بازی نمی‌گذرد اما کاربران زیادی مشغول این بازی شده و مسابقات جهانی زیادی نیز برای این بازی برگزار شده است. این بازی ابتدا برای پلتفرم دسکتاپ عرضه شد و سپس نسخه آی‌پد آن منتشر شد. پس از آن در اواخر آذرماه سال گذشته نسخه تبلت‌های اندرویدی نیز عرضه شد که برای دستگاه‌های با صفحه‌نمایش بزرگ‌تر از 6 اینچ قابل دریافت بود.

Hearthstone-phone-1

حالا پس از درخواست‌های فراوان بلیزارد نسخه گوشی‌های هوشمند این بازی را نیز برای اندروید و iOS عرضه کرده است. بازی حالا چیدمان متفاوتی داشته و کارت‌ها و کریستال‌های مانا را در گوشه‌های تصویر می‌بینید. همچنین Minionها و hero powerها نیز درشت‌تر نمایش داده شده تا برای صفحه‌نمایش کوچک‌تر گوشی‌ها مناسب باشد.

نکته مثبت در مورد تمام نسخه‌های بازی Hearthstone این است که چه در PC مشغول بازی باشید، چه در تبلت و چه گوشی به همان سرور بلیزارد متصل شده و می‌توانید به صورت Cross Platform با سایر بازیکنان به رقابت بپردازید. اگر از بازیکنان این بازی باشید می‌دانید به تازگی افزونه Blackrock Mountain نیز برای Hearthstone عرضه شده و بهتر است از همین حالا برای دریافت کارت‌های مهمی مانند Emperor Thaurissan و Nefariun تلاش کنید!

گفتنی است برای اجرای نسخه اندرویدی بازی به سخت‌افزار نسبتاً قدرتمندی نیاز دارید و اگر حتی از پرچم‌داران با عمر بیش از یک‌سال استفاده می‌کنید احتمالاً در انیمیشن‌های جذاب بازی با افت فریم و لگ روبرو خواهید شد. همچنین اگر برای اولین بار است که از Hearthstone بر روی گوشی یا تبلت استفاده می‌کنید یک Card Pack رایگان کلاسیک نیز دریافت خواهید کرد.

دانلود رایگان برای اندروید / آیفون

AndroidPolice

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.