تماشا کنید: مقایسه سرعت گلکسی اس ۶ با اچ‌تی‌سی وان M9 و آیفون ۶

اوایل ماه جاری در یک ویدیو دو گوشی قدرتمند گلکسی اس 6 اج سامسونگ و آیفون 6 را از نظر سرعت با یکدیگر مقایسه شده بودند.

3

حالا اگر کنجکاو هستید که عملکرد این دو گوشی را در زمینه سرعت و کارایی در برابر رقیب جدیدشان یعنی وان 9M اچ‌تی‌سی ببینید، یک ویدیوی جدید منتشر شده که می‌تواند به شما کمک کند.

همانطور که از عنوان مطلب مشخص است، سه گوشی قدرتمند در برابر هم قرار می‌گیرند که به نوعی جالب است، چرا که هر گوشی از چیپست متفاوتی بهره می‌برد. گلکسی اس 6 از چیپست سامسونگ اگزینوس، آیفون از چیپ اختصاصی A8 اپل و وان M9 نیز از چیپست معروف اسنپدراگون 810 کوالکام استفاده می‌کنند.

اما در تست‌های انجام شده، گلکسی اس 6 به‌عنوان یک هیولا ظاهر شد و به‌لطف پردازنده 8 هسته‌ای قادر است بازی‌های سنگین را در زمانی بسیار کم اجرا کند. در مقابل، ایفون 6 و وان M9 به‌طور محسوسی کندتر عمل می‌کنند. البته آیفون 6 با اختلاف کمی نسبت به وان M9 آن هم در برخی از مواقع، سریع‌تر عمل می‌کند.

اما در زمینه مالتی‌تسکینگ پرچمدار اچ‌تی‌سی واقعاً خوش درخشید. به‌نظر می‌رسد گلکسی اس 6 مجبور به اجرای مجدد تمام برنامه‌هایی بود که قبلاً بازکردیم، در حالی که وان M9 بسیار عالی عمل کرده و با ثبت زمان 1 دقیقه و 27 ثانیه مقام اول را بدست آورد. آیفون 6 با زمان 1 دقیقه و 34 ثانیه در جایگاه دوم و گلکسی اس 6 نیز با ثبت زمان 1 دقیقه و 37 ثانیه در رده آخر قرار گرفت. به این ترتیب اگر سرعت اجرای اپلیکیشن‌ها برای شما اهمیت دارد گلکسی اس 6، اگر مالتی‌تسکینگ برایتان مهم است وان ام9 و اگر چیزی بین این دو را می‌خواهید آیفون 6 انتخاب مناسب‌تری خواهد بود.

ubergizmo

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

3 نظر برای این مطلب
  1. حمید می‌گوید

    اگه برنامه bbc news نبود 100% ایفون پیروز بود

  2. quietly brilliant می‌گوید
  3. quietly brilliant می‌گوید

    سرعت اس6 و ایفون6 قایل تحسینه..اما اچ تی سی مثل همیشه تسک سوییچ و مالتی تسکینگش فوق العادس..ام 9 ؛) سنس خیلی سبک و کاربردی و یوزرفرند تره.