آماده دیدن اپلیکیشن‌های پیش‌نصب بیشتری از مایکروسافت بر روی گوشی‌های اندرویدی باشید!

گلکسی اس ۶ چندین اپلیکیشن‌ پیش‌نصب مایکروسافتی بر روی خود دارد و این طور که پیداست از این به بعد سایر گوشی‌های اندرویدی نیز رنگ‌ اپلیکیشن‌ و سرویس‌های بیشتری از مایکروسافت را خواهند دید.

0

سامسونگ در حال حاضر تأیید کرده که تبلت‌های سال ۲۰۱۵ این شرکت اپلیکیشن‌های معروف مایکروسافت نظیر وُرد، اکسل، پاور‌پوینت، وان نوت، وان درایو و اسکایپ را به صورت پیش‌فرض نصب شده بر روی خود خواهند داشت، با این حساب احتمالاً‌ گلکسی نوت جدید نیز به اپلیکیشن‌های مایکروسافتی در ابتدا مجهز خواهد بود.

البته توافق سامسونگ و مایکروسافت برای نصب اپلیکیشن‌های مایکروسافتی به صورت پیش‌فرض بر روی محصولات سامسونگ به همین راحتی‌ها نباید باشد و به احتمال زیاد کاسه‌ای زیر نیم کاسه‌ است. این طور که پیداست مایکروسافت به تولیدکنندگانی که اپلیکیشن‌های این شرکت را به صورت پیش‌فرض بر روی محصولات خود نصب کنند تخفیفات چشمگیری می‌دهد.

از طرف دیگر بعضی از ویژگی‌های اندروید نظیر بارگزاری سریع‌تر صفحات وب و یا استفاده از سیستم‌فایل FAT که امکان انتقال اطلاعات را از روی گوشی به کارت حافظه میسر می‌سازد، ابتدا توسط مایکروسافت ابداع و ثبت شده‌اند. با این حساب هر تولید‌کننده نرم‌افزاری که قصد ساخت اپلیکیشن‌های اندرویدی را دارد به نوعی از ابداعات مایکروسافت کمک گرفته است.

تاکنون گزارشات از عقد قرارداد نصب اپلیکیشن‌های مایکروسافت به صورت پیش‌فرض بر روی محصولات اندرویدی توسط ۱۱ شرکت تولید کننده خبر می‌دهند که در این بین شرکت سامسونگ و دل مشخص شده‌اند اما تاکنون خبری از بقیه شرکت‌ها منتشر نشده‌ است.

به هر ترتیب با توجه به سیاست‌های اخیر مایکروسافت انتظار داریم در گوشی‌هایی که زین پس به بازار عرضه می‌شوند شاهد اپلیکیشن‌های بیشتر مایکروسافتی باشیم.

phonearena.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.