آپدیت واتس‌اپ با طراحی متریال عرضه شد/ دانلود کنید

اگر منتظر این بودید که اپلیکیشن پیام‌رسان فوق‌محبوب واتس‌اپ، خود را با طراحی متریال اندروید 5.0 هماهنگ سازد، خبرهای خوبی برایتان داریم.

2

هنوز آپدیتی در پلی استور گوگل منتشر نشده می‌توانید نسخه 2.12.34 واتس‌اپ را به طور مستقیم از وب‌سایت برنامه دریافت کنید با حجم 19 مگابایت دانلود نمایید.

قطعاً شما نیز از انیمیشن‌ها و تغییرات جدیدی که در رابط کاربری این برنامه رخ داده، لذت خواهید برد. اما علاوه بر رابط کاربری، کاربران واتس‌اپ اکنون این امکان را دارند تا در این برنامه تماس تلفنی برقرار کنند، بدون اینکه لازم باشد طرف مقابل قبلاً با شما تماس گرفته باشد.

و البته این موضوع را هم فراموش نکنید که واتس‌اپ در حال کار بر روی ادغام‌سازی با فیس‌بوک نیز است چرا که فیس‌بوک، این برنامه را با قیمت 21 میلیارد دلار خریداری کرده و به‌دنبال راهی برای استفاده بهینه‌تر از این اپلیکیشن پیام‌رسان خواهد بود.

یکی از این ویژگی‌ها، وجود دکمه‌ای تحت عنوان “share” است که تنها در نسخه بتای فیس‌بوک و برای آزمایش‌کننده‌ها قابل دسترس است. این دکمه به کاربران امکان می‌دهد تا اخبار مختلف را با اعضا و دوستان اکانت واتس‌اپ خود به اشتراک بگذارند.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. quietly brilliant می‌گوید

    ب جرات میتونم بگم بعد ازاینکه آپدیت کردم به 5.0.2(دیزایر816)رو،حس میکنم طول عمر باتریش بیشترشده،کلا هفت ساعت باهاش کارکردم کلی آپدیت نرم افزاری کردم اهنگ و دانلود،باتریش شده بود45!

  2. Ehsan می‌گوید

    دمت گرم فارنت