ال‌جی در حال کار بر روی ساعت هوشمندی با طراحی هیبرید است

همان‌گونه که پیش‌تر هم اعلام کردیم، ال‌جی در حال کار بر روی نسل جدید ساعت‌های هوشمند خود موسوم به LG Watch Urbane می‌باشد، اما امروز اطلاعاتی از ثبت اختراع جدید ال‌جی به بیرون درز کرد که می‌تواند نوید بخش معرفی قریب‌الوقوع یک ساعت هوشمند هیبریدی از سوی این شرکت کره‌ای باشد.

0

بر اساس اطلاعاتی که از ثبت پتنت جدید ال‌جی در سازمان ثبت اختراعات کره جنوبی به بیرون درز کرده، این شرکت در حال برنامه‌ریزی برای عرضه ساعت هوشمندی با قابلیت تماس تلفنی با طراحی هیبرید است. طرح مفهومی مذکور یک تلفن هوشمند بسیار بارید است که می‌تواند خم شود و به شکل یک ساعت مغناطیسی بر روی دستان شما قرار گیرد.

LG is working on futuristic foldable phone-watch hybrid device (2)

البته هنوز به طور قطع مشخص نشده که این گجت ساعت هوشمندی با قابلیت تماس تلفنی بوده و یا گوشی هوشمندی با قابلیت انعطاف؛ دو شرکت ال‌جی و سامسونگ هر دو اقدام به تولید صفحه نمایشگرهایی منعطف در سال گذشته کرده‌اند، اما اینکه چنین فناوری‌ای در صفحات نمایش به این شکل و در قالب یک ساعت-تلفن مورد استفاده قرار گیرد و در بازارهای عمومی به تولید و فروش انبوه برسد، موضوعیست که در حال حاضر جای تحقیق و توسعه فراوان دارد.

gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.