نمایشگر ۵.۵ اینچی 4K شارپ با تراکم پیکسلی ۸۰۶ پیکسل در هر اینچ معرفی شد

نمایشگرهایی با رزولوشن QHD در حال حاضر برای محصولات تراز اول به کار می‌روند و این طور که پیداست زمزمه‌های تولید صفحه‌ نمایشی با میزان تراکم پیکسل بیشتر نیز از جانب شارپ به گوش می‌رسد.

0

اگر از طرفداران فناوری باشید احتمالاً صحبت‌هایی را که سامسونگ در خصوص صفحه‌ نمایش‌هایی با تراکم پیکسل بیشتر در مراسم رونمایی اخیر از آخرین پرچمدار  خود داشت را شنیده‌اید. از قدیم می‌گویند تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها، صحبت‌های صفحه‌نمایش با تراکم پیکسل بالا امروز از جانب شارپ تایید شد، این شرکت از صفحه‌نمایش ۵.۵ اینچی IGZO خود که از رزولوشن 4K برخوردار است و تراکم پیکسلی معادل ۸۰۶ پیکسل در هر اینچ دارد، رونمایی کرد.

در حال حاضر گلکسی اس ۶ با صفحه‌نمایش ۵.۱ اینچی خود که از رزولوشن QHD برخوردار است یکی از بهترین صفحه‌نمایش‌های گوشی‌های همراه موجود در بازار را داراست، این صفحه‌نمایش تراکم پیکسلی معادل ۵۷۷ پیکسل در هر اینچ‌ دارد، گوشی اچ‌تی‌سی وان ام ۹ نیز با صفحه‌نمایش ۵ اینچی فول‌اچ‌دی خود از تراکم پیکسل ۴۴۱ پیکسل در هر اینچ بهره می‌برد.

از طرف دیگر اگر اخبار فناوری را دنبال کرده باشید به احتمال زیاد از تکنولوژی نوظهور واقعیت مجازی، زیاد شنیده‌اید، به کارگیری صفحه‌های نمایش جدید با تراکم پیکسل بیشتر تجربه‌ نابی را به کاربری که از هد‌ست‌های واقعیت‌مجازی استفاده می‌کنند به ارمغان خواهد آورد. با این حساب باید دید در آینده کدام تولید کننده موبایل برای اولین بار صفحه‌نمایش ۵.۵ اینچی با رزولوشن 4K را با تراکم پیکسل بالا در پرچمدار خود به خدمت خواهد گرفت.

androidcentral.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.