چهار قسمت اول فصل پنجم «بازی تاج و تخت» درز کرد!

طرفداران سریال بازی تاج و تخت باید مراقب خطر لو رفتن داستان در اینترنت باشند.

0

برای شما خبر بدی داریم: انتشار ناگهانی چهار قسمت اول از فصل پنجم سریال بر روی اینترنت در صورتی که اولین قسمت قرار است امشب پخش شود!

این سریال درام براساس سری رمان «جی آر آر مارتین» با نام «نغمه‌ی آتش و یخ» ساخته می‌شود و چند ماهی است که طرفداران در سراسر دنیا برای پخش فصل جدید منتظر مانده‌اند اما حالا هیجان این نمایش بزرگ از بین رفته است. سایت Mashable در گزارش خود گفته است که این درز کردن از طریق سایت‌های تورنت صورت گرفته.

«گرگ اسپنسر» تهیه‌کننده‌ی سریال در مورد این اتفاقات ابزار نگرانی کرده است. این سریال مکررا بیشترین آمار دانلود غیر قانونی در جهان در میان نمایش‌های تلویزیونی را به خود اختصاص داده است! و هنوز هم به روند خود ادامه می‌دهد و از ماه بهمن تا تا فروردین بیش از 7 میلیون بار به صورت غیر قانونی دانلود شده است. این آمار در مقایسه با 4.9 میلیون بار دانلود در سال گذشته در همین بازه زمانی با افزایش چشم‌گیری روبرو شده است. این سریال فانتزی تقریبا 37 هزار بار در اولین هفته فروردین ماه در آمریکا تا زمان نمایش فصل 5 دانلود شده است.

اولین قسمت از فصل پنجم سریال بازی تاج و تخت قرار است فردا و ساعت 9 شب به وقت انگلیس پخش شود.

independent

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.