درز تصاویر رسمی از هواوی P8 و P8 lite پیش از رونمایی

چیزی به رونمایی از گوشی هوشمند P8 هواوی باقی نمانده و این شرکت به تازگی اعلام کرده که در 26 فروردین ماه پرچمدار جدید خود را معرفی می‌کند اما حالا به تازگی تصاویر ظاهرا رسمی از این گوشی هوشمند به همراه نسخه ظاهرا ارزان‌تر آن در اینترنت منتشر شده است.

0

هواوی تیزرهای تبلیغاتی رسمی از این دستگاه منتشر کرده و شایعات زیادی نیز از گوشه و کنار دربارهٔ P8 و حتیP8 Lite و P8 Platinum Edition به گوش می‌رسد.

در ادامه دو تصویر مشاهده می‌کنید. تصاویری از Huawei P8 و Huawei P8 Lite که همان‌طور که مشهود است گوشی‌ها دارای حاشیه باریک صفحه نمایش و همچنین قاب فلزی هستند اما چند روز دیگر منتظر بمانیم تا مطمئن شویم به همین خوبی است که در تصاویر می‌بینیم یا خیر!

Huawei P8 Leaked press image

بر اساس تصاویر لو رفته و فهرست TENAA، هواوی P8 نمایشگر 5. 2 اینچی 1080p با رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل، رَم 3 گیگابایتی و حافظهٔ داخلی 32 گیگابایتی دارد.

بنابر شایعات منتشر شده این گوشی مجهز به پردازندهٔ ساخت خود هواوی یعنی HiSilicon Kirin 930 یا 935 است و از دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی اصلی (احتمالا برخوردار از فناوری ضدلرزش OIS) و دوربین 5 مگاپیکسلی سلفی بهره می‌برد.

Huawei P8 Lite Leaked press image

اندروید آب‌نبات چوبی در کنار بهینه‌سازی رابط کاربری Emotion U برای این گوشی در نظر گرفته شده است و بهره‌مندی از باتری 2530 میلی‌آمپر ساعتی در آن محتمل به نظر می‌رسد.

با توجه به این اطلاعات هر دو دستگاه مشابه سری پیشینشان طراحی شده‌اند اما در هر صورت به محض دریافت اطلاعات تازه شما را در جریان خواهیم گذاشت پس همچنان گوش به زنگ باشید.

androidheadlines

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.