تماشا کنید: لذت تجربه پیاده‌روی فضایی به لطف دوربین GoPro و ناسا

ترک محدوده گرم و نرم اتمسفر زمین و زندگی در داخل یک ایستگاه فضایی بین‌المللی از آن‌ دسته تجربه‌های نادری است که فقط نصیب تعداد معدودی فضانورد می‌شود.

0

اما به‌لطف ناسا و دوربین GoPro، شما نیز می‌توانید در لذت بردن از مناظر نفس‌گیر و هراس‌آور فضا، هنگامی که فضانوردی به‌نام تری ویرتس در جریان راهپیمایی یک‌ساعته خود تجربه کرده، شریک شوید.

در ویدیوی زیر، ویرتس یک دوربین گوپرو را بر روی لباس فضایی خود نصب کرد و راهپیمایی خود را آغاز کرد. در این ویدیو، بینندگان تصاویری بی‌سابقه از ایستگاه فضایی بین‌المللی را مشاهده می‌کنند. ویدئوی دیگری نیز در این زمینه منتشر شده که از نوار پائینی ویدئو می‌توانید انتخاب کنید.

و اگر این تصاویر زیبای فضایی برای شما کافی نبوده‌اند، این فضانورد خلاق با قرار دادن یک دوربین گوپرو در خلاء، تصاویری شگفت‌انگیز از سیاره دوست داشتنی‌مان، زمین، را تهیه کرده است.

Engadget

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.