نسخه دوم اپلیکیشن ویرایش تصویر Snapseed گوگل با امکانات و رابط کاربری جدید عرضه شد

گوگل پس از مدت‌ها انتظار، سرانجام نسخه دوم اپلیکیشن ویرایش تصویر Snapseed را با افزودن قابلیت‌های جدید و به کار گیری رابط کاربری مدرن عرضه کرد. نسخه جدید این برنامه هم‌اکنون برای گوشی و تبلت های مبتنی بر اندروید و iOS با بهره‌مندی از ابزارهایی جهت افزودن تیرگی، کنترل کنتراست، جابجایی نقطه دید و ترمیم نقطه‌ای قابل دریافت می‌باشد.

0

Snapseed همچنین در حال حاضر امکان افزودن و یا کنترل میزان افکت یا فیلتر مورد نظر به صورت نقطه ای در تصویر را به کاربر می‌بخشد. در این نسخه همچنین امکان بازیابی و بی‌اثر کردن تغییرات اعمال شده با فشار دادن یک کلیک امکان‌پذیر خواهد بود.

شما اکنون قادر خواهید بود با کلیک بر روی گزینه “stacks”، تمامی ویرایش‌هایتان را مشاهده کرده و به هر کدام که خواستید، بازگردید.Snapseed 2.0 همچنین امکاناتی را فراهم آورده که به موجب آن کاربر قادر خواهد بود یک نمونه از ویرایش‌های اعمال کرده بر روی تصویر را، بر روی تصویری دیگر به کار گیرید و یا افکت‌ها و فیلترهای مورد علاقه خود را به صورت دسته‎بندی ذخیره کند.

snapseed20

گوگل، Nik Software را در ۱۷ سپتامبر ۲۰۱۲ خرید و ۴ ماه بعد نسخه اندروید اپلیکیشن Snapseed را ارائه کرد. خرید این شرکت توسط گوگل مزیت دیگری را هم برای کاربران داشت و آن رایگان شدن این اپلیکیشن ۴.۹۹ دلاری برای تلفن همراه و تبلت بود. ساکنین مانتن ویو قصد دارند با توسعه اپلیکیشن Snapseed، حرف تازه‌ای در میدان رقابت برابر برنامه‌های مشابهی همچون Instagram, VSCOcam, Enlight, Pixelmator, Darkroom داشته باشند.

theverge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.