فروش مستقیم از بخش جستجوی تصاویر بینگ آغاز شد

در چند وقت اخیر مایکروسافت سعی کرده تا با افزودن قابلیت‌های جدید به موتور جستجوگر بینگ، فاصله این سرویس را با موتور جستجوگر گوگل کم نماید. در ماه گذشته سرویس جستجوی تصاویر بینگ شاهد افزودن قابلیت انتخاب تصاویر برگزیده بود، در همین راستا امروز نیز این قسمت از موتور بینگ شاهد افزودن قابلیت‌های جدیدی بود که به موجب آن‌ها کاربران قادر خواهند بود تصاویر مورد نظر خود را به صورت مستقیم خریداری نمایند.

0

امروز موتور جستجوی بینگ به ویژگی‌های جدیدی تجهیز گردیده است که به موجب آن می‌تواند در قسمت جستجوی تصاویر بسیار کاربردی‌تر عمل کند. ویژگی‌های گرافیکی زیبایی زین پس در تصاویر یافت شده اعمال خواهد شد، این در حالیست که تصاویر مذکور با کیفیت بیشتری نیز نمایش داده خواهند شد.

eiffeltower_oldandnew_(1)_story

علاوه بر این قابلیت، زین پس بعد از باز کردن تصویر مورد نظر، لیستی در پایین صفحه‌نمایش داده خواهد شد که شامل موارد زیر می‌باشد:

فروش مستقیم از بخش جستجوی تصاویر : اگرچه این قابلیت هم اکنون در حالت بتا قرار دارد، با این حال در بعضی از کشورها کاربران قادر خواهند بود بعد از یافتن تصویر مورد نظر، به صورت مستقیم اقدام به خرید آن نمایند. به عنوان مثال اگر شما قصد خرید گوشی پرچم‌دار وان ام 9 را داشته باشید، پس از مشاهده نتایج مورد نظر، لینک خرید محصول از فروشگاه‌های آنلاین عرضه کننده آن به شما نمایش داده خواهد شد.

تصاویر مرتبط : این ویژگی به شما کمک می‌کند که تصاویر مرتبط با موضوع جستجوی خود را بهتر بیابید.

نمایش تصاویر محبوب : از این به بعد تصاویری در صدر جستجوها قرار خواهند گرفت که از محبوبیت بیشتری در اپلیکیشن Pinterest برخوردار هستند.

تنظیم اندازه تصاویر: این ویژگی شما را در یافتن تصاویر با اندازه‌ای معین یاری می‌کند.

اطلاعات تکمیلی تصاویرزین پس اگر تصویر مکان خاصی و یا دستور عمل پخت غذایی را در موتور جستجوی بینگ سِرچ نمایید، اطلاعات تکمیلی آن به شما نمایش داده خواهد شد.

neowin

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.