تماشا کنید: ویدئوی «اینباکس» گلکسی اس 6 اج و سرهم کردن دستی قطعات!

پیش از این همواره شاهد ویدئوهای به اصطلاح آنباکسینگ با موضوع بازکردن جعبه محصولات الکترونیکی جدید بودیم. ویدئوهایی که در واقع علاوه بر نشان دادن لوازم داخل جعبه، بررسی کوتاهی از دستگاه را نیز شامل می‌شود اما این‌بار در رویه‌ای جدید و متفاوت شاهد ویدئوی اینباکسینگ! یا نحوه سرهم کردن قطعات و قراردادن محصول جدید سامسونگ در جعبه، آن‌هم به طور دستی، هستیم.

0

در این ویدئو می‌توانید سرهم شدن گوشی و قرارگرفتن لوازم جانبی در داخل جعبه را مشاهده کنید. این رویه با قرارگرفتن اسکنر تشخیص اثرانگشت در براکت جلویی آغاز می‌شود. پس از این مرحله، صفحه‌نمایش قابل انعطاف Super AMOLED که توسط شیشه مخصوص گوریلاگلس 4 محافظت می‌شود در محل خود قرار می‌گیرد.

باتری 2600 میلی‌آمپرساعتی مجهز به سیم‌پیچ شارژ بی‌سیم، دوربین 16مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.9 و لرز‌ش‌گیر اپتیکال در مراحل بعدی قراردارند. پس از این موارد نوبت به بورداصلی به همراه تراشه، رم، فضای ذخیره‌سازی و دوربین 5 مگاپیکسلی موجود در جلوی دستگاه می‌رسد.

inbox of s6 edge

نهایتا نوبت به قاب فلزی ساخته شده از آلومینیوم 6013 می‌رسد که 1.5 برابر قوی تر و تا 1.2 برابر مقاومت بیشتر در برابر خط و خش در مقایسه با آلومینیوم 6063 استفاده شده در آیفون 6 به همراه دارد. آنتن نیز به این قاب فلزی متصل شده است. البته ذکر این نکته الزامی به نظر می‌رسد که این ویدئو به هیچ عنوان به واقعیت نزدیک نیست و همان‌طور که در بررسی‌ها و کالبدشکافی‌ها مشخص شده باتری به صفحه‌نمایش چسبیده و برای باز کردن گلکسی اس 6 نیز به روش‌های غیرمتعارفی مانند حرارت دادن بدنه نیاز است؛ درصورتی که با تماشای این ویدئو شاید تصور کنید باز و بسته کردن گلکسی اس 6به راحتی باز کردن و بستن چند پیچ انجام می‌شود!

 

Gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.