Dead Island 2 با تاخیر مواجه شد

این طور که به نظر می‌رسد کمِ کم باید تا پاییز امسال برای انتشار Dead Island 2 صبر کنیم. حداقل این تاییدیه‌ای است که از چندین منبع قابل اعتماد در دسترس داریم.

0

یوروگیمر چِک و ویدئوگیمر گزارش داده‌اند که بازی قرار نیست فصل بهار منتشر شود و به جای آن تاریخ انتشار بازی به پاییز سال جاری موکول شده است.

منبع وب‌سایت یوروگیمر تاریخ انتشار این بازی را سپتامبر 2015 تایید کرده و هیچ توضیحی هم در مورد آن نداده و به نظر می‌رسد که باید برای جویا شدن از تاریخ انتشار رسمی بازی با دیپ‌سیلور در ارتباط باشیم.

زمانی که بازی وارد مرحله‌ی بتای خود شود، به مدت یک ماه در انحصار پلی‌استیشن 4 خواهد بود و پس از آن کاربران ویندوز و ایکس‌باکس وان قادر به تجربه‌ی بازی خواهند بود.

برای تضمین دریافت کد شرکت در مرحله‌ی بتا بازی می‌توانید Escape Dead Island را خریداری کنید که با یک کد بتا برای شما ارسال می‌شود.

gamenews

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.