شیائومی در ۱۲ ساعت ۳۳۵ میلیون دلار گوشی هوشمند فروخت!

شیائومی، تولیدکننده گوشی‌های هوشمند که با سرعت در حال رشد است، روز چهارشنبه اعلام کرد که رکورد فروش فوق‌العاده خود را بار دیگر شکسته است.

0

این برند در عرض تنها 12 ساعت بیش از 2 میلیون دستگاه تلفن همراه را در جریان جشنواره هواداران Mi به‌فروش رسانده است.

این جشنواره که به‌منظور جشن گرفتن پنجمین سال تاسیس این شرکت صورت گرفت، باعث شد تا حدود 335 میلیون دلار درآمد حاصل از فروش این تعداد گوشی نصیب شیائومی شود.

hugo-xiaomi-2

علاوه بر تلفن‌های همراه، شیائومی اعلام کرد که 38 هزار عدد تلویزیون، 200 هزار عدد دستبند تناسب‌اندام و 247 هزار عدد چندراهی برق را به‌فروش رسانده است. این امر نشان‌‌دهنده تمایل شیائومی برای گسترش بازار خود فراتر از حوزه اصلی فعالیتش است. گفتنی است این شرکت در حال آزمایش سرویس‌های مختلفی نظیر کیف‌پول موبایل می‌باشد.

شرکت چینی شیائومی امسال در بازارهای مختلفی حضور داشته که مالزی، هند و اندونزی نیز از آخرین رویداد برگزار شده توسط شیائومی، به جمع آنها اضافه شده‌اند.

در سال گذشته، شیائومی مجموعاً 61 میلیون دستگاه گوشی‌هوشمند به‌فروش رساند که درآمدی بالغ بر 11.98 میلیون دلار را برای آن‌ها حاصل کرد. با این میزان فروش، شیائومی جایگاه سومین تولیدکننده برتر گوشی‌های هوشمند در جهان را بدست آورد و همچنین در کشور چین نیز بهترین برند شناخته شد.

Recode

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.