آپدیت اندروید 5 اکسپریا Z3 Dual، اکسپریا Z1 Compact و اکسپریا زد اولترا هفته آینده از راه می‌رسد

پس از ارائه نسخه آبنبات‌چوبی اندروید توسط شرکت محبوب گوگل، تولیدکنندگان گوشی‌های تلفن همراه شروع به عرضه به‌روزرسانی اندروید برای محصولات خود نموده‌اند. سونی نیز از این قاعده مستثنی نبوده و وعده به‌روزرسانی برای بسیاری از محصولات خود را به کاربرانش نوید داده است.

1

سونی در حال حاضر به‌روز‌رسانی نسخه اندروید 5.0 آبنبات چوبی را تنها برای دو محصول خود یعنی اکسپریا Z2 و تبلت Z2 قابل دسترسی در سراسر جهان ارئه کرده است. در یک بازه میانگین سونی به کاربران خود وعده داد که سرویس به‌روز‌رسانی اندروید به نسخه آبنبات‌چوبی را طی هفته آینده برای Xperia Z3 Dual، Z1، Z1 Compact و Z Ultra عرضه خواهد نمود. در همین رابطه اکانت رسمی سونی موبایل در شبکه اجتماعی تویئتر ، توئیتی را منتشر کرده و که در آن آمده است :

sony-tweet

” Xperia Z3 Dual، Z1، Z1 Compact و Z Ultra هفته آینده، پس از مدت کوتاهی نیز T2 Ultra و C3 آپدیت خواهند شد و سپس گوشی‌های سری Z به زودی به‌روز‌رسانی خواهند شد.”

پس از آن سونی اندروید 5.0.2 آبنبات‌چوبی را برای اسمارت‌فون‌های T2 Ultra و C3 خود عرضه خواهد کرد. در نهایت نیز این شرکت گوشی‌های اصلی سری Z یعنی Z، ZL، ZR و تبلت Z را به‌روز‌رسانی خواهد نمود.

gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. بهنام می‌گوید

    z2 دارم دیشب برام آپدیت اومد :)