آپدیت جدید گلکسی نوت 4 حالت بی‌صدا را بازمی‌گرداند

بر اساس اطلاعاتی که توسط دارندگان گلکسی نوت 4 منتشر شده، سامسونگ چندی پیش بسته به‌روزرسانی جدیدی را برای نسخه جهانی این محصول عرضه کرده است. لازم به ذکر است که بسته به‌روزرسانی مذکور اندروید 5.1 نبوده و صرفاً در جهت پایداری بیشتر نسخه 5.0.1 سیستم‌عامل و رفع چند ایراد منتشر گردیده است.

3

در این به‌روزرسانی، برخی قابلیت‌های جدید بهینه شده و بعلاوه دو سرویس جدید Find My Mobile و Reactivation lock افزوده شده است. این آپدیت که با شماره ساخت داخلی LRX22C.N910FXXU1BOC3 شناخته می‌شود، از چند هفته گذشته تنها برای کاربران هلندی قابل دریافت بوده است و اکنون نیز برای گوشی‌هایی با رام آلمان قابل دریافت می‌باشد؛ این در حالیست که پیش‌بینی می‌شود آپدیت جدید گلکسی نوت 4 طی هفته‌های آینده برای دیگر کشورها نیز عرضه گردد.

Samsung Galaxy Note 4 gets a firmware update, not Lollipop 5.1

معمولاً چنین به‌روزرسانی‌های کوچکی، هیچ ویژگی جدید و قابلیت هیجان‌انگیزی ندارند و در مورد آپدیت جدید گلکسی نوت 4 هم به همین صورت است. در نسخه جدید برخی باگ‌های کوچک رفع شده و همچنین برخی مشکلات موجود در بخش حالت بی‌صدا اندروید آب‌نبات‌چوبی برطرف گردیده است.

gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

3 نظر برای این مطلب
  1. سمیرا می‌گوید

    سلام. من آپ دیت کردم و برنامه ها خیلی شکل ظاهری خوبی به خودشون گرفتن! ولی یه مشکل دارم که نتونستم حل کنم. اول پروسه ی نصب سوالی داشت در مورد نمایش نوتیفیکیشن در لوک اسکرین و من گزینه اشتباه رو انتخاب کردم و حالا میخوام به حالت اول برگردونم اما هر چی گشتم چیزی در این رابطه پیدا نکردم. لطفا منو راهنمایی کنید!

  2. quietly brilliant می‌گوید

    وارد لینک زیر شو قسمت رامهای سامسونگ،5.0.1رو دانلود کن و باodinفلش بزن
    http://www.top2android.ir

  3. محسن می‌گوید

    من نوت 4 دارم ولی update now رو که میزم میگه اپدیدتی نیمده و همون 4.4.4 چرا پس اپدیدت نمیکنه ؟!!