دعوتنامه جدید ال‌جی برای جی 4 رسید؛ آیا قاب پشتی چرمی خواهد بود؟!

وقتی ال‌جی اولین بار دعوتنامه مراسم هشتم اردیبهشت‌ماه را برای معرفی G4 با طرح چرم منتشر کرد کسی این احتمال را نمی‌داد که واقعاً در ساخت جی 4 از چرم استفاده شود. اما دعوتنامه جدید پشت دستگاه را به همراه دوربین و چرم دوخته شده نشان می‌دهد.

0

دعوتنامه اولیه ال‌جی برای پرچم‌دار جدیدش یازدهم فروردین منتشر شد و ساعاتی پیش نیز ال‌جی تیزری مربوط به دوربین جی 4 را با گشادگی دیافراگم f/1.8 منتشر کرد که برای گرفتن عکس در نور کم بهینه شده است. اما به نظر می‌رسد ال‌جی دوست ندارد شایعات پیرامون جی 4 فروکش کند و سعی می‌کند تا پیش از عرضه رسمی علاقمندان به گلکسی اس 6 را منتظر نگاه دارد. همان‌طور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید دوربینی بسیار شبیه به دوربین جی 3 با فوکوس لیزری، فلش دوگانه و دکمه‌های ولوم و پاور در پشت توسط چرم دوخته شده احاطه شده است. حالا بیشتر این سؤال مطرح می‌شود که آیا جنس بدنه جی 4 از چرم طبیعی خواهد بود؟

نظر ما را بخواهید بعید به نظر می‌رسد چرا که چرم پس از مدتی کیفیت و رنگ خود را از دست داده و گوشی آن زیبایی سابق را نخواهد داشت. همچنین با پردازنده‌های قدرتمند کنونی قطعاً پشت دستگاه گرم شده و ممکن است به چرم آسیب برسد. به این ترتیب دو احتمال وجود دارد: یا این‌که ال‌جی از چرم مصنوعی یا پلاستیک شبیه به چرم استفاده خواهد کرد (شبیه به گلکسی نوت 3 سامسونگ) و یا صرفاً این تصویر برای جلب توجه بوده و همان‌طور که تصاویر قبلی درز کرده نشان داده بود جنس قاب پشتی از پلاستیک با قابلیت خودترمیمی خواهد بود.

Non-final-LG-G4-press-renders.jpg

به‌هرحال از جمله مشخصات احتمالی LG G4 می‌توان به صفحه‌نمایش 5.5 اینچی QHD، چیپست اسنپ‌دراگون 808، دوربین 16 مگاپیکسلی مجهز به OIS و گشادگی دیافراگم F/1.8 و 3 گیگابایت رم اشاره کرد.

GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.