وقتی ال‌جی به مشکل خم شدن گلکسی اس 6 اج سامسونگ طعنه می‌زند

چند روز پیش ویدئویی از مشکل خم شدن گلکسی اس 6 سامسونگ منتشر شد. حالا این موضوع سبب شده تا ال‌جی کنایه لازم را به حریف کره‌ای قدرتمند خود بزند.

0

اگرچه سامسونگ یک ویدیوی رسمی برای مقابله با انتقادات موجود پیرامون مشکل خم شدن گلکسی اس 6 اج منتشر کرده، اما ال‌جی کماکان به‌دنبال راهی برای کنایه به رقیب کره‌ای خود است. تصویر زیر تصویریست که دفتر ال‌جی در اردن به طور کنایه‌آمیزی در صفحه توئیتر خود منتشر کرده است که بر روی آن نوشته شده: “فقط برخی انحنا‌ها معنی‌ می‌دهند” و کاملا مشخص است که گلکسی اس 6 اج هدف این پیام است.

lg tweet mock s samsung

هفته گذشته شرکت بیمه ابزار هوشمند Square Trade این گوشی هوشمند را در کنار آیفون 6 پلاس و اچ‌تی‌سی وان M9 را مورد آزمایش مقاومت در برابر خمیده شدن قرار داد که نتایج آن حداقل برای سامسونگ راضی‌کننده نبود.

حالا نتیجه هر چه که باشد ال‌جی تصمیم گرفته از خم شدن گلکسی اس 6 اج به‌عنوان ویژگی برجسته جی فلکس 2 خودش بهره ببرد، چرا که به‌صورت فابریک و کارخانه‌ای دارای انحنا می‌باشد.

آزمایشی که توسط اسکوایر ترید انجام شده بود، شامل اعمال فشار 50 کیلوگرمی بر روی گوشی گلکسی اس6 اج است. این دقیقاً همان میزان نیرویی است که برای خمش آیفون 6 پلاس از آن استفاده شده بود و به‌خاطر مشکلاتی که در زمینه خم شدن داشت به‌سرعت مورد انتقاد قرار گرفت.

از سوی دیگر سامسونگ در آزمایش‌هایی که خودش از دو گوشی گلکسی اس6 و اس6 اج به‌عمل آورد، نیرویی معادل با 36 کیلوگرم را بر روی آنها وارد نمود که مطابق انتظار هر دو گوشی هوشمند سالم ماندند. این شرکت کره‌ای پس از این آزمایش اظهار داشت که این میزان نیرو به مراتب بیشتر از چیزیست که در استفاده روزمره با آن روبرو خواهیم شد.

GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.