تماشا کنید: ویدئوی رسمی آزمایش خم شدن گلکسی اس6 توسط سامسونگ!

اگر به خاطر داشته باشید چند روز پیش در فارنت خبری منتشر کردیم مبنی بر اینکه یک شرکت خدمات پشتیبانی با نام SquareTrade  آزمایشی ویژه روی محصولات جدید سامسونگ یعنی گلکسی S6 و همینطور S6 اج به منظور سنجش میزان مقاومت در برابر خمیدگی انجام داده است. حال شرکت بزرگ سامسونگ در پی پاسخ به ویدئو مذکور برآمده و با انشتار ویدئویی خود نیز تست خم شدن پرچمداران جدید  را انجام داده است.

0

SquareTrade نتایج بدست آمده از آزمایش را با نتایج سایر پرچمداران حال حاضر بازار فروش مقایسه کرد و چنین عنوان کرد که پرچمداران سامسونگ قادر به تحمل فشار بیشتری هستند.

در این ویدئو که پیش از این آن را در فارنت منتشر کردیم و آزمایش را در مراحل مختلف نشان می‌دهد، شاهد این هستیم که گلکسی S6 اج پس از تحمل ۱۱۰ پوند فشار خم می‌شود درست همان مقدار نیرویی که می‌تواند آیفون ۶ پلاس اپل را نیز خم کند، در مرحله بعدی آزمایش با افزایش فشار، گلکسی S6 اج در فشار ۱۴۹ پوندی به صورت کامل می شکند در حالیکه پرچمدار رقیب توانسته در این مرحله رکورد ۱۷۹ پوند را کسب کند و در جایگاهی بالاتر قرار بگیرد.

امروز وبلاگ رسمی شرکت سامسونگ موسوم به Samsung Tomorrow با انتشار بیانیه‌ای رسمی در مورد ویدئوی منتشر شده به چند نکته اشاره کرده است. در ابتدا سامسونگ عنوان داشته است که فشار ۱۱۰ پوندی در موارد بسیار نادری بر روی یک تلفن همراه اعمال می‌گردد و حتی در شرایطی که شخص تلفن همراهش را در جیب پشتی خود گذاشته و بر روی یک نیمکت بنشینید نیز حداکثر نیروی وارد شده به گوشی ۶۶ پوند خواهد بود (البته وزن فرد و زاویه‌ی قرارگرفتن موبایل بین بدن و صندلی نیز موثر هستند). سامسونگ در ادامه چنین بیان می‌کند که هر دو محصول جدیدش یعنی گلکسی S6 و S6 اج پیش از عرضه به بازار تحت فشار ۷۹ پوندی قرار گرفته‌اند که این فشار برای شکستن یک دسته حاوی 5 عدد مداد B2  به صورت همزمان کافی است.

سامسونگ به عنوان دومین نکته در این بیانیه چنین ذکر کرده که میزان مقاومت قسمت جلویی و پشتی پرچمداران جدید این شرکت بنا به نوع طراحی، متفاوت است و این موضوعی است که در ویدئوی انتشار یافته توسط SquareTrade به آن توجه نشده است. ما حدس می‌زنیم که غول تکنولوژی کره‌ تلاش دارد از این طریق ترک برداشتن نمایشگر گلکسی S6 اج در فشار ۱۱۰ پوندی را توجیه نماید و نمی‌خواهد کاربران با دیدن این ویدئو تصور کنند که در صورت خرید این اسمارت‌فون، متضرر خواهند شد و کاربرانی که چنین می‌پندارند در اشتباه هستند.

سامسونگ ادعا می‌کند که این بیانیه را از طریق شبکه‌های رسمی برای SquareTrade نیز ارسال نموده است و از آنها درخواست کرده با ساختن ویدئویی دیگر مقاومت این تلفن هوشمند را از هر دو طرف دستگاه بسنجند. هنوز در این مورد چیزی مشخص نیست و باید منتظر ماند و دید که آیا SquareTrade این عمل را انجام خواهد داد یا خیر؟ اما سامسونگ منتظر ننشسته و ویدئویی ارائه کرده که در آن دو پرچمدار جدیدش را تحت تست فشار قرار داده است. شما می‌توانید از دیدن این ویدئو لذت ببرید.

 

 

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.