انتشار تصاویر بیشتر از Xperia Z4 پرچم‌دار آینده سونی

سونی برخلاف انتظار در نمایشگاه MWC 2015 گوشی پرچم‌دار خود Xperia Z4 را رونمایی نکرد و حالا هواداران سونی بی‌صبرانه منتظرند تا ببینند زد4 چگونه خواهد بود. امروز مجدداً تصاویری منتسب به این گوشی درز کرده که خبر از تغییرات ظاهری بسیار اندک می‌دهد.

0

ابتدا در اسفندماه بود که رندرهایی از این گوشی منتشر شد که برخی از طرفداران سونی را به علت استفاده چندباره از طراحی تکراری ناامید کرد. شاید مهم‌ترین تغییر در طراحی این گوشی نسبت به Xperia Z3 حذف درپوش درگاه microUSB ضمن حفظ ویژگی مقاومت در برابر آب و گردوغبار باشد. همچنین اسپیکرها نیز به لبه منتقل شده اما اندازه صفحه‌نمایش در 5.2 اینچ ثابت نگه داشته شده است.

همان‌طور که در تصاویر می‌بینید طراحی کلی کاملاً بدون تغییر روال Xperia Z را پیش گرفته و شماره مدل E6553 واقعی بودن تصاویر را تأیید می‌کند. گفته می‌شود سونی قصد دارد این گوشی را در دو نسخه یکی با وضوح صفحه 1080p و دیگری با وضوح صفحه QHD 1440p برای علایق مختلف عرضه خواهد کرد. چیپست گوشی طبق انتظار اسنپ‌دراگون 810 کوالکام با پردازنده گرافیکی ادرنو 430  بوده و 4 گیگابایت رم آن را همراهی خواهد کرد.

وضوح دوربین بار دیگر 20.7 مگاپیکسلی در پشت و 5 مگاپیکسلی در جلو اعلام شده و امیدواریم سونی این‌بار الگوریتم ذخیره تصاویر را بهبود بخشیده و همچنین وضوح 20.7 مگاپیکسلی را برای حالت خودکار به جای 8 مگاپیکسلی تنظیم کرده باشد. همان‌طور که می‌دانید سنسور دوربین گوشی‌های محبوبی مانند گلکسی اس6، گلکسی نوت 4 و آیفون 6 ساخت سونی است اما پرچم‌داران سونی به نسبت تصاویر بدتری ثبت می‌کنند.

گفته می‌شود در حالی که سونی از همان سنسور IMX220 استفاده شده در اکسپریا زد1 تا زد3 استفاده می‌کند اما کیفیت تصاویر این‌بار بهبود یافته است.

Xperia-Z4-vs-Z3-camera

امروز همچنین خبر رسید که اپراتور T-Mobile آمریکا نیز به عرضه Xperia Z3 پایان داده است و شاید این خبر مقدمه‌ای برای رونمایی زد4 در آینده نزدیک باشد.

phoneArena Xperian.ir

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.