HiddenMe؛ با این برنامه تمام آیکون‌های دسکتاپ مک خود را در یک چشم به هم زدن پنهان کنید!

مک: اگر شما یک ارائه و سخنرانی دارید و یا می‌خواهید برای لحظاتی به حالت دسکتاپ زیرو دست یابید، توسط یک دستور ترمینال می‌توانید تمام آیکون‌های خود را پنهان کنید. HiddenMe با چشم‌پوشی از ترمینال و بدون استفاده از آن، تمامی برنامه‌ها را از طریق نوار منو برای شما حذف می‌کند.

0

یک دسکتاپ خلوت و مرتب به شما در تمرکز بر روی کارتان کمک به‌سزایی خواهد کرد. بعضی از ما صفحه دسکتاپ شلوغی داریم و این مسئله می‌تواند تاحدودی باعث برهم زدن تمرکز شده و زمان زیادی را از ما برای پیدا کردن آیکونی خاص بگیرد. اگر نمی‌توانید حواستان را روی کارتان متمرکز کنید، دسکتاپ خود را پاک‌سازی کنید.

hiddenme app

پس از نصب این اپلیکیشن رایگان، شما این امکان را خواهید داشت که تمام آیکون‌های دسکتاپ را از طریق نوار منو و یا مجموعه کلیدهای میانبر پنهان کرده و یا دوباره نمایش دهید. برای انجام این کار نیازی به راه‌اندازی مجدد سیستم یا هر عمل دیگری ندارید، آیکون‌ها پس از انتخاب گزینه بلافاصله ناپدید شده و ظاهر خواهند شد.

 

lifehacker

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.