ضرر ادامه دارد!؛ شارپ بخش تولید صفحه نمایش خود را خواهد فروخت!

با وجود اینکه شارپ در سال‌های اخیر توجه خود را بیشتر روی گوشی‌های‌هوشمند متمرکز کرده است، اما با وجود مشکلات مالی گریبان‌گیر این شرکت، گزارش‌های منتشر شده حاکی از تغییراتی است تا شارپ را در ادامه مسیر خود یاری دهد.

0

گزارش‌های منتشر شده توسط  نیکی، رویترز و وال‌استریت بیانگر این است که شرکت ژاپنی شارپ برای ادامه‌ی فعالیت خویش، قصد دارد بخش تولید نمایشگر‌های گوشی‌های‌ هوشمند را از بدنه‌ی اصلی این شرکت جدا نماید. گفته شده شارپ این عمل را پیش از پایان سال جاری میلادی، یعنی تا اردیبهشت ماه اجرا خواهد کرد. وال استریت ژورنال چنین پیش‌بینی کرده است که این تغییرات پیش از اعلام برنامه‌‌های بازسازی شارپ در خردادماه، صورت خواهد گرفت. شارپ تنها به این نکته اشاره کرده است که در حال برنامه‌ریزی برای سازمان‌دهی مجدد شرکت است.

اگر این اخبار حقیقت داشته باشد، نشان می‌دهد شارپ با جدا کردن بخش تولید نمایشگرهای گوشی‌های‌ هوشمند خود سعی دارد تا با وجود کمپانی‌های بزرگ منطقه نظیر سامسونگ و ال‌جی در این رقابت باقی بماند. حتی برخی شرکت‌های بزرگ ژاپنی دیگر نیز مجبورند برای ماندن در این بازی متحد شوند.

 

engadget

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.