پروژکتور Lumo اتاق خواب بچه ها را به اتاق بازی تعاملی تبدیل می کند

کودکان با استفاده از تصوراتشان می‌خواهند که اتاق خوابشان همچون فضای پارک و یا جنگل‌های سرسبز باشد، به گونه‌ای که بتوانند در آن محیط خیال پردازی‌هایشان را دنبال کنند. حال شرکتی نوپا پروژکتور جدیدی به نام  Lumo معرفی کرده که اتاق خواب بچه‌ها را  به اتاق بازی تعاملی تبدیل می‌کند.

1

پروژکتور Lumo با تاباندن و دنبال کردن حرکات بدن، به کودک این امکان را می‌دهد که در هر نقطه از اتاق خود دنیای تازه‌ای را تجربه کند.

Lumo توانسته با ارائه پروژکتور جدید خود، سرمایه گذاران زیادی را از طریق استارتاپ Indiegogo به سوی خود جلب کند. پروژکتور Lumo با درخشش و تاباندن نور بر روی کف اتاق خواب کودکان، امکان بازی تعاملی بین 4 تا 6 نفره را فراهم می‌آورد. کودکان می‌توانند با بهره‌گیری از این محصول، به صورت مجازی با پاهای خود بازی‌های تعاملی همچون اسب‌های آبی گرسنه، حرکت در هوا، حباب‌های آتش‌فشانی و بازی‌هایی از این قبیل را با پریدن لگد زدن و دست تکان دادن کنترل نمایند.

Lumo2

لازم به ذکر است که با خرید هر یک از پروژکتورهای Lumo، بازی‌های تعاملی متناسب با عملکرد دستگاه نیز به شما هدیه داده خواهد شد، این در حالیست که امکان ساخت بازی و اضافه کردن موارد مورد علاقه کودک نیز از طریق وب‌سایت شرکت سازنده امکان‌پذیر خواهد بود. به گفته Lumo، این گجت برای کودکان بین 2 تا 12 سال طراحی گردیده، اما مانعی برای استفاده بزرگ‌ترها وجود ندارد.

پروژکتور Lumo به صورت پیش‌فرض دارای 100 بازی تعاملی می‌باشد، اما کیت توسعه نرم‌افزاری نیز برای توسعه‌دهندگان به منظور ساخت بازی‌هایی متناسب با عملکرد دستگاه منتشر شده است. پروژکتور Lumo قابلیت اجاری بازی‌های اندرویدی را داراست، اما تنها با دستگاه‌هایی مبتنی بر سیستم‌عامل iOS قابل کنترل می‌باشد. به گفته شرکت سازنده، این پروژکتور از آذرماه با قیمت 549 دلار در بازار قابل خرید خواهد بود.

  mashable

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. ابوالفضل تاجیک می‌گوید

    سلام وقت بخیر عالیه چطور می‌توانم اطلاعات بیشتر مثل قیمت و محل مراجعه برای خرید را داشته باشم؟