گزارش: باز هم گوشی هوشمند نکسوس بعدی گوگل را ال‌جی می‌سازد

طی چند هفته گذشته خبرهایی مبنی بر ساخت نکسوس بعدی توسط هواوی منتشر شده بود اما از قرار معلوم افتخار ساخت نکسوس بعدی باز هم از آن ال‌جی خواهد بود.

0

به گزارش eToday مهندسین گوگل از کارخانه‌ اصلی ال‌جی برای همکاری در ساخت محصولی با نام رمز N000 بازدید داشته‌اند. گفته می‌شود که این محصول رمزآلود همان نکسوس بعدی است که با نام تجاری نکسوس ۷ در بازار شناخته خواهد شد. مهندسین گوگل از واحد‌های تحقیق و توسعه‌ شرکت ال‌جی در کنار خط تولید شارژ وایرلس و قطعات OIS که برای ثبات تصویر در دوربین به کار می‌رود،‌بازدید کرده‌اند.

ال‌جی تاکنون ساخت نکسوس ۴ و ۵ را بر عهده داشته و اگر این شایعات صحت داشته باشد، این محصول سومین نکسوسی است که ال‌جی دست به کار ساخت و تولید آن شده است. در این بین انتخاب نام نکسوس بعدی ممکن است دردسر ساز شود چرا که ایسوس در حال حاضر دو تبلت با همین نام به بازار معرفی کرده است.

با در نظر گرفتن این امر که ال‌جی تاکنون دو محصول نکسوس را برای گوگل ساخته است و اینکه ساعت و گوشی‌های هوشمند این شرکت از سیستم‌عامل اندروید بهره می‌برند ساخت نکسوس بعدی توسط ال‌جی به هیچ وجه دور از ذهن نیست. البته حتماً به خاطر دارید که شایعه قبلی هواوی را به عنوان سازنده بعدی نکسوس اعلام کرده بود.

AndroidCentral

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.