دارندگان اچ‌تی‌سی وان M8 ظاهرا عجله‌ای برای ارتقا گوشی خود و خرید وان M9 ندارند!

براساس گزارشات منتشره از سوی وب‌سایت بریتانیایی CompareMyMobile، کاربران اچ‌تی‌سی وان‌ ام8 اشتیاق زیادی به ارتقای دستگاه هوشمند خود به وان ام9 در هنگام معرفی این پرچمدار جدید نداشته‌اند.

1

برخلاف کاربران گلکسی اس5 سامسونگ که علاقه بی حدوحصری به خرید اس6 حتی پیش از عرضه رسمی آن نشان دادند، کاربران ام9 با نگاهی از سر تردید به بررسی فروش دستگاه خود ( قیمت‌گرفتن از سایت‌های فروش) و یا تعویض گوشی هوشمندشان فکر می‌کنند

HTC-One-M9-7

این درحالیستکه کاربران وان‌مینی و وان‌ایکس علاقه زیادی به خرید ام9 نشان می‌دهند. از سوی دیگر مدنظر داشته باشید که برند اچ‌تی‌سی از سابقه خوبی در زمینه وفاداری کاربران به محصولاتش برخوردار بوده و پیش‌ از این نیز اعلام شده بود تقریبا نیمی از کاربرانی که گوشی هوشمند خود را به اچ‌تی‌سی وان ام8 ارتقا داده بودند پیش از آن از دستگاه‌های قدیمی‌تر اچ‌تی‌سی استفاده می‌کرده‌اند.

باید منتظر ماند و دید استراتژی اچ‌تی‌سی در تبلیغات و یا تاکید بر قابلیت‌های ویژه این گوشی هوشمند چه تغییری در نظر این کاربران ایجاد خواهد کرد؟

 

Phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. علی می‌گوید

    تا یکسال و شاید دو سال اینده بی نیاز از خرید گوشی جدید هستم وقتی ام 8 تو دستمه.