رونمایی سونی از گوشی میان‌رده Xperia J1 Compact

سونی در چند وقت اخیر وضعیت خوبی در فروش گوشی‌های هوشمند خود نداشته و مدیران این کمپانی ژاپنی تصمیم به عرضه میان رده‌هایی ارزان قیمت گرفته‌اند، در همین راستا امروز از یک میان رده قدرتمند با نام  Xperia J1 Compact رونمایی شد.

1

این گوشی دارای ابعاد ۹.۷ در ۶۵ در ۱۲۸ میلی‌متر و وزن ۱۳۸ گرمی است و بر اساس اطلاعات به دست آمده فروش آن از تاریخ ۴ فروردین‌ماه در ژاپن با بهره بردن از نسخه 4.4 کیت‌کت اندروید و قیمت ۴۵۴ دلار آغاز خواهد شد؛ لازم به ذکر است که هم‌اکنون اطلاعاتی از زمان عرضه نسخه جهانی این محصول در دست نیست.

Xperia-J1-Compact_6

بر این اساس عضو جدید خانواده اکسپریا به صفحه‌نمایشی ۴.۳ اینچی با وضوح تصویر 720p مجهز خواهد شد. میان رده Xperia J1 Compact در سینه میزبان پردازنده چهار هسته‌ای اسنپ‌دراگون 800، دو گیگابایت حافظه رم، 16 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی در کنار قابلیت استفاده از کارت حافظه جانبی و پردازشگر گرافیکی آدرنو 330 خواهد بود.

Xperia-J1-Compact_3-640x341

Xperia J1 Compact  گواهی‌نامه IP58 را دریافت کرده است و بر اساس آن در مقابل آب‌های سطحی و گردوغبار مقاوم است. از دیگر مشخصات سخت‌افزاری این محصول می‌توان به بهره بردن از دوربین اصلی ۲۰.۷ مگا پیکسلی همراه با سنسور Exmor RS، دوربین ۲ مگا پیکسلی برای مکالمات تصویری و یک باتری با ظرفیت 2300 میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد.

xperiablog

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. حسام می‌گوید

    این که غوله
    میان رعده نیست