تماشا کنید: مقایسه زمان بوت گلکسی اس ۶ اج، گلکسی اس ۵ و آیفون ۶ پلاس

سامسونگ ادعا‌های زیادی در خصوص بهینه سازی سرعت گلکسی اس ۶ و اس ۶ اج مطرح کرده است؛ امروز قصد داریم ببینیم حرف‌های سامسونگ تا چه اندازه صحت دارد.

0

در این ویدئو سرعت راه‌اندازی و بالا آمدن (بوت تایم) گلکسی اس ۶ اج،‌گلکسی اس ۵ و آیفون ۶ پلاس با یکدیگر مقایسه شده‌اند. همانطور که در ویدئو مشاهده می‌کنید پس از فشردن دکمه پاور تمامی گوشی‌ها به سرعت بالا می‌آیند.

در این مسابقه گلکسی اس ۵ در چشم به‌هم زدنی بالا می‌آید و در مقام دوم گلکسی اس ۶ اج قرار می‌گیرد؛‌ آیفون نیز در انتهای لیست قرار می‌گیرد.
جالب اینجاست که گلکسی اس ۶ اج بر خلاف انتظار رتبه اول را از آن خود نکرده است. البته این امر به معنای کُندی این گوشی نیست و ممکن است دکمه پاور Galaxy S5 کمی زودتر فشار داده شده باشد. طلایه‌دار جدید سامسونگ لطف حافظه فوق سریع و پردازنده قدرتمند به وقت مناسب از لحاظ سرعت حسابی از خجالت رقبا بر خواهد آمد همان‌طور که در بنچمارک‌ها و بررسی‌های اولیه نیز مشخص شده است.

phandroid

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.